Crice Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Oi. Jag har, under en halvtimmes tid, suttit och klurat på hur jag ska lyckas bränna en DVD på en .avi-fil som ligger på datorn. Jag använder mig av SonicDVD, ett program vars kapacitet till detta ändamål är tvivelaktig. Nu behöver jag lite assisstans från mer kunniga personer, och vänder mig därför till er. Hur fasen lyckas jag klämma ner denna film på en DVD-skiva? Tips om andra [gratis] program eller metoder vore prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Det finns ett program som heter DVDSanta, jag har dock aldrig lyckats göra något med det men du kan alltid prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Själv använder jag Stomp RecordNow, och det har alltid funkat utmärkt att bränna .avi-filer till dvdskivor. Borde gå med Nero också, är ju inte gratis men du kanske kan hitta en trial på deras hemsida. Att använda sig av den funktion som brukar heta "Burn Video-CD/DVD" brukar ofta bara gå med .mpg-filer så kolla om det finns något som heter "Burn to Data-CD/DVD". Redigerad 18 februari, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 DvDsanta är bäst. Lätt, funckar snabbt och bra kvalitet på filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Använd inte dvd santa!!! den ger en fet TRIAL märke på skärmen sen när man kolla på filmen... det jag gör e att jag väljer skapa dvd på nero eller sonicdvd sen skapar jag menyerna pch sen converterar och laddar den i 2 timmar och sen brännsfilmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag använde DVDSanta, men såg bara "TRIAL"-loggan i ena halvan av rullen. Tack för tipsen. Far åt helvete nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Använd WinAVI så ska det gå smärtfritt. Har alltid funkat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) DvDsanta från buskrna fungerar utmärkt! Redigerad 19 februari, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts