Jump to content

Snowboard...

chiligr
 Share

Recommended Posts

Bräda är riktigt tråkigt. Har testat när jag var mindre och fann ingen tjusning i det.

Typ 99% av alla brädåkare bara hasar och förstör backen och kan inte alls åka!

Bräda är bara coolt när typ grabbar som shan white kör. Men det är inte alls lika snyggt eller coolt som skidor och kommer aldrig bli. Snowboarden börjar bli rejält ute och skidåkningen tar över:D

Have a nice day!

//David

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bräda är riktigt tråkigt. Har testat när jag var mindre och fann ingen tjusning i det.

Typ 99% av alla brädåkare bara hasar och förstör backen och kan inte alls åka!

Bräda är bara coolt när typ grabbar som shan white kör. Men det är inte alls lika snyggt eller coolt som skidor och kommer aldrig bli. Snowboarden börjar bli rejält ute och skidåkningen tar över:D

Have a nice day!

//David

Där har du lika fel som en groda som tror han är en häst...

det kasnke är 10-20% som "hasar" (plogar, i dess rätta benämnelse)...vi andra är helt oskyldiga...+ att snowboard är ju (sen inte många år tillbaka) en fet del av OS...så att skidorna tar över är bullshit!

aikjonas: Jag tar mina polare som åker skidor...en av dem tävlar i slalom... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där har du lika fel som en groda som tror han är en häst...

det kasnke är 10-20% som "hasar" (plogar, i dess rätta benämnelse)...vi andra är helt oskyldiga...+ att snowboard är ju (sen inte många år tillbaka) en fet del av OS...så att skidorna tar över är bullshit!

aikjonas: Jag tar mina polare som åker skidor...en av dem tävlar i slalom... :wub:

Hehe, vadå skidor tar över, över vadå?!? Skidor är ju fortfarande störst.

Om man kollar på OS så ser man att 80% av grenarna har med skidor att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, vadå skidor tar över, över vadå?!? Skidor är ju fortfarande störst.

Om man kollar på OS så ser man att 80% av grenarna har med skidor att göra.

Jag siktade på parken, fast efter lite tänkande så ser jag att mitt inlägg inte var bra skrivet så det framgår. Skidåkningen har ju tagit över snowboardåkningen i parken rejält de senaste året, man ser knappt snowboardåkare i parkerna längre. Att slopestyle eller halfpipe med skidor inte är en os gren är ett mysterium för att det är måååånga fler som kör sånt på skidor än snowboard.

Have a nice day! //David

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sagt att snowboard är större än skidor...men det blir mer och mer i OS och andra stora vinterevenemang!!

Men du sa att skidor inte är större än snowboard och där har du fel. Jibbing på skidor har gått om jibbing på snowboard för länge sedan och är mycket populärare i vintergrejer. Som ja skrev förut så är det ett mirakel att mna har halpipe med snowboard i os men inte med skidor för det är mycket större!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du sa att skidor inte är större än snowboard och där har du fel. Jibbing på skidor har gått om jibbing på snowboard för länge sedan och är mycket populärare i vintergrejer. Som ja skrev förut så är det ett mirakel att mna har halpipe med snowboard i os men inte med skidor för det är mycket större!

Vart sa jag det...jag sa att snowboard blir större...inte större ÄN SKIDOR!!! fatta!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor