RavenE Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Jag vet att det finns en flygplats som ligger precis brevid en strand, så då flygplanen ska landa så flyger dom jättelågt över stranden och folket. Nån som vet vad den heter? Eller vart den ligger..? Redigerad 18 februari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STAB Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Det är den karibiska ön St Martin du pratar om. EDIT: Och flygplatsen heter St. Martin Airport. Redigerad 18 februari, 2006 av STAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Det är den karibiska ön St Martin du pratar om. EDIT: OCh flygplatsen heter St. Martin Airport. En applåd till STAB *applåderar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STAB Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Tackar! Redigerad 18 februari, 2006 av STAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vart ligger den då? Jag vill kolla lite på Google Earth Säg på ett ungefär vart ön ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STAB Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 En bild säger mer en tusen ord. Men jag tror inte att det finns tydliga bilder på denna lilla ö i Google Earth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Var det inte på Hawai den flygplatsen låg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STAB Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag antar att du talar om detta: Och detta är St Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag antar att du talar om detta: Och detta är St Martin Haha, tänk om man var en höjdhoppare och kunde hoppa ungefär dubbelt sin egna längd som en del kan. Då skulle den snubben kunna nå flygplanet där . Erm, morgontrött is teh shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ah, okej. Hade för mig att det var på Hawai. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STAB Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Haha, tänk om man var en höjdhoppare och kunde hoppa ungefär dubbelt sin egna längd som en del kan. Då skulle den snubben kunna nå flygplanet där . Erm, morgontrött is teh shit. Morgon trött klockan 13:10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Morgon trött klockan 13:10 Aw, nyvaken då ? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag antar att du talar om detta: Och detta är St Martin OMG!! fan va coolt det skulle jag vilja se haha kasta massa grejjer på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag antar att du talar om detta: Och detta är St Martin Borde inte vattnet röra sig lite p.g.a motorerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jo har säkert gjort det också lite längre bort i bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag antar att du talar om detta: Och detta är St Martin Haha! Är det sant? Kan inte vara trevligt att bada på den stranden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Om jag har hittat rätt flygplats (på Google Earth), så borde bilden ha tagits i den röda ringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Roligt om det stod "Oceanic" på flygplanet . Måste genast letas upp i Google Earth (även ifall Patte la upp bild). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag kan direkt säga att det är fel flygplats. Jag såg ett program om den där stranden och då såg det ut ungefär såhär: Flygplats-----------------Bilväg--------------Strand Allt låg precis brevid varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Varför vill du veta de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts