the-copy Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nej, jagh ar inte blivit mobbad.. snarare tvärtom vote 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Gör populariteten dom starkare än dig? Nej men det gör att om jag slår till en av dom så får jag 5 pers på mig + att jag blir hatad av "de coola" det vill säga 8-9 pers som kommer hålla på med mig ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 VOTE: Ja, Har blevet mobbad Varje vecka hör jag ett fult ord komma emot mig, jag e van så jag skiter i'et, det enda jag säger är håll käften, och sen säger jag dra åt helvette. Så håller mobbaren på nästa vecka och samma sak upprepas hela tiden i 4 veckor, då jefflar har allt samlats upp och jag smaeller till den der jeffle mopparen, sen börjar han igen efter 2 veckor o så går det runt hela tiden... Men whatever, they have no life? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag, gänget och fjortisarna i skolan är så brutala och sånt att man knappt själv vet om det är på allvar eller skoj Ursäkta att jag tog upp en så pass gammal topic men jag tyckte det verkade intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Nullar, mobbas lite själv så... vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vad nu det ska betyda... röstade på att jag mobbas för att inte frysa ut alla andra och för att verka lite olik mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Ja, det får man väl säga. Från 1-9. Själv vet jag inte om jag vill påstå att jag blev mobbad. Mer "utsatt". Det var till stor del jag som störde folk. Var ett sk. "problem barn". Rastlös, provocerande, stökig och bråkig. Egentligen inte konstigt att de andra ungarna reagerade. Redigerad 23 februari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Mobbad? Njae - kan jag inte säga. Lite som night_hawk-typen fast det händer typ alla i vår skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 .vote: Nej, har inte blivit mobbad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Nope, har aldrig blivit mobbad. De som träffat mig brukar säga att jag är en soft snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Neppz, har inte blivit mobbad. Men retad blev jag när jag hade långt hår. Blev kallad flickan, tjejen, transan m.m. Inte så kul att höra. Redigerad 23 februari, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag har aldrig blivit mobbad, och har aldrig mobbats. Om sanningen ska fram så är jag älskad av alla .. seriöst, jag tror jag är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Neppz, har inte blivit mobbad. Men retad blev jag när jag hade långt hår. Blev kallad flickan, tjejen, transan m.m. Inte så kul att höra. Inte ensam. Därför svarar man "Om jag nu är tjej, varför suger du av mig på kvällarna då?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ja jag har mobbat Tyvärr så har jag nog lite mobbing på min meritlista. Något som jag verkligen inte är stolt över. Det var i högstadiet och jag fattade det nog inte riktigt vad jag höll på med. Väldigt hemsk egentligen, när jag tänker tillbaka på det så får man lite ångest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts