Pico Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nej, har inte blivit mobbad. Har inte heller mobbat någon. Jag är en supermänniska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Har mobbat. För jag suger som människa, har jääättedåligt självförtroende och är ond som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 STAB mobbing tråd väckte mina känslor om mobbing och därför startade jag denna pollen. Vote: Ja, Har blevet mobbad Blev mobbad av några pers bara för att jag var tjock. Och när vi var ute som spelade tårta (snälla fråga inte vad det är) så blev jag också retad för jag var dålig på det, även när det fanns pakter på det fick jag aldrig vara med. Men idag är det bättre. Men man kan ibland höra typ: Jag ska rita ett klot. Då kan ni ju lika gärna rita Månsson. Det värsta med detta var min kompis. Han skrattade MED dom. Det är ju nu man ska ha kompisar. När man känner sig ledsen. Men så skrattar han med dom. Han sa inget men det kändes som en fet smäll i ansiktet när han stod och skrattade med. Slå dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Ja Jag tar det som mobbing. De sa' att min mycket vackra "basker-keps" i jeans var en "Uggla-keps", att min mockajacka var en "Uggla-jacka" och så rev Putte sönder min skiss av Uggla i "Nöjesmazarinen" 1975 samt kallade honom för en omogen stjärtgosse. "Dom é bögar allihopa, jag funderar på å dra!" Redigerad 18 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nej, jag har inte blivit mobbad. På lågstadiet mobbade jag däremot en klasskamrat, men han är en av mina absolut bästa vänner sen mellan-/högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) När det blev mobbing så 'sa'jag till sen var det lungt. Edit: Jo, jag mobbade en I cirka 2 veckor. Hämnades på en sak då, slutade med att han började gråta som fan. Redigerad 18 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 När det blev mobbing så 'sa'jag till sen var det lungt. Vadå? Högg du huvudet av dom med en machete, proppade in dom i ett gammalt ruckel och tände på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Vadå? Högg du huvudet av dom med en machete, proppade in dom i ett gammalt ruckel och tände på? Nää. Dom där skämten börjar bli lite tråkiga för mig. Jag tog upp en stol I bibleoteket och svingade den mot han coh jag vrålade allt jag kunde. Som tur var klarade jag av och behärska mig, satt mig ner och andades lungt. Han blev rädd och jag blev rädd för mig själv. Mobbning är det somsagt alltid en risk med. Redigerad 18 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Han blev rädd och jag blev rädd för mig själv. Mobbning är det somsagt alltid en risk med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag tog upp en stol I bibleoteket och svingade den mot han coh jag vrålade allt jag kunde. Som tur var klarade jag av och behärska mig, satt mig ner och andades lungt. Men.. Sådär kan man väl inte göra i "Postal"? Näj, bara sköjsar med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Blev mobbad i 6:an. Men bara i 6:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Men.. Sådär kan man väl inte göra i "Postal"? Näj, bara sköjsar med dig. Höhö. Men tro inte att jag brukar vara våldsam. Är bara det då det är högst nödvändigt. Brukar vara schyst mot alla jag känner och inte känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Slå dom? Det där tar jag som ett skämt. Skulle jag gå framoch slå 5-6 pers? Dom populära i klassen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Det där tar jag som ett skämt. Skulle jag gå framoch slå 5-6 pers? Dom populära i klassen? Gör populariteten dom starkare än dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Och får man fråga vad det var? Ja, visst. Du får fråga, men du får inget svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) AA Redigerad 23 februari, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Fin combo. Nej, jag har inte blivit mobbad. Men retad kan man alltid bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Hur gammal e du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Hur gammal e du? Jag? Jag är 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag? Jag är 15 OKey.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts