Jump to content

Har du blivit mobbad?

rabarben
 Share

Har du mobbat eller blivit mobbad?  

84 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

STAB mobbing tråd väckte mina känslor om mobbing och därför startade jag denna pollen.

Vote: Ja, Har blevet mobbad

Blev mobbad av några pers bara för att jag var tjock. Och när vi var ute som spelade tårta (snälla fråga inte vad det är) så blev jag också retad för jag var dålig på det, även när det fanns pakter på det fick jag aldrig vara med. Men idag är det bättre. Men man kan ibland höra typ: Jag ska rita ett klot. Då kan ni ju lika gärna rita Månsson.

Det värsta med detta var min kompis. Han skrattade MED dom. Det är ju nu man ska ha kompisar. När man känner sig ledsen. Men så skrattar han med dom. Han sa inget men det kändes som en fet smäll i ansiktet när han stod och skrattade med.

Slå dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja <_< Jag tar det som mobbing.

De sa' att min mycket vackra "basker-keps" i jeans var en "Uggla-keps", att min mockajacka var en "Uggla-jacka" och så rev Putte sönder min skiss av Uggla i "Nöjesmazarinen" 1975 samt kallade honom för en omogen stjärtgosse. "Dom é bögar allihopa, jag funderar på å dra!"

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå? Högg du huvudet av dom med en machete, proppade in dom i ett gammalt ruckel och tände på?

Nää. Dom där skämten börjar bli lite tråkiga för mig.

Jag tog upp en stol I bibleoteket och svingade den mot han coh jag vrålade allt jag kunde. Som tur var klarade jag av och behärska mig, satt mig ner och andades lungt.

Han blev rädd och jag blev rädd för mig själv. Mobbning är det somsagt alltid en risk med.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor