rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 STAB mobbing tråd väckte mina känslor om mobbing och därför startade jag denna pollen. Vote: Ja, Har blevet mobbad Blev mobbad av några pers bara för att jag var tjock. Och när vi var ute som spelade tårta (snälla fråga inte vad det är) så blev jag också retad för jag var dålig på det, även när det fanns pakter på det fick jag aldrig vara med. Men idag är det bättre. Men man kan ibland höra typ: Jag ska rita ett klot. Då kan ni ju lika gärna rita Månsson. Det värsta med detta var min kompis. Han skrattade MED dom. Det är ju nu man ska ha kompisar. När man känner sig ledsen. Men så skrattar han med dom. Han sa inget men det kändes som en fet smäll i ansiktet när han stod och skrattade med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nej, aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nej, har inte blivit mobbad Men 9orna är OFTA CP mot alla, av orsaken att dom tror dom e störst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ja, jag blev mobbad i, jag tror det var 4:an, fast det varade som tur var inte länge. Vote: Ja, jag har blivit mobbad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nej, har inte blivit mobbad Men 9orna är OFTA CP mot alla, av orsaken att dom tror dom e störst Är dom inte störst då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STAB Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Vote: Nej, har inte blivit mobbad. Men jag hatar mobbning mycket grovt! Redigerad 18 februari, 2006 av STAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Inte blivit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Har väl inte blivit det direkt, bara lite retad under en period men de vågade inte göra annat än att kasta fula ord på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Kul att se att 0 har röstat på: Nej, men har mobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Är dom inte störst då? Inte nödvändigtvist, äldst kanske, men inte störst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nej, har aldrig blivt mobbad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Är dom inte störst då? Nej jag är en av dom största i skolan, fast jag går på 7an 182 cm 73 kg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nupps, inte blivit mobbad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ja, men jag gjorde en sak som jag inte borde ha gjort och därmed la dom av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ja, men jag gjorde en sak som jag inte borde ha gjort och därmed la dom av. Och får man fråga vad det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vote : Nej, har inte blivit mobbad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Har blivit mobbad och mobbat själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Har blivit mobbad, och det kan jag tacka mobbarna för. Annars hade jag aldrig upptäckt min programmeringstalang. BTW: det stavas blivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Har blivit mobbad, och det kan jag tacka mobbarna för. Annars hade jag aldrig upptäckt min programmeringstalang. BTW: det stavas blivit. Ooo jag visste någon skulle säga det! Men jag säger blevet och det brukar jag också skriva. Det roliga är att jag har bara skrivit blevet på en av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nej, men alla i min klass är mobbade, av varandra. Fast det är ingen som går hem och gråter över det. Alla är lika mobbade. . Fast vi skämtar ju bara iofs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts