Jojje Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Japp, ett till MMORPG. Den här är i 3D och jag tror det är det bästa MMORPG-et jag har kört. Face of Mankind is an MMORPG set in the 24th century. You are invited to play out the ageless battle of good vs. evil, and witness all shades of gray in between. Role-playing and your real-life skills are the raw ingredients of game play. This MMORPG uses the first ever player-generated mission system, and combines it with sophisticated economics and complex player politics for a new kind of online experience. Only your ability to shoot, bargain, politic and otherwise duck and deal will advance your character’s private or corporate agenda. The success of each and every mission will determine your rise to the top, or your fall into obscurity. Whatever path you take in this astonishing world, plan well: one day, one minute or a single second could bring you to your destiny as the true Face of Mankind. Det är ett ganska roligt spel. Om man dör tre gånger och inte har några kloner kvar så dör man permanent och kan inte göra en ny gubbe förrens nästa dag Men annars är det roligt! Gå och hämta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ska testa det, kommenterar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag bor just nu i Brooklyn, vi kanske syns där någon gång. Heter George Brass. Min lägenhet är 37723. Tre-sju-sju-två-tre. Entry code är M0MCX. Kom och hälsa på vetja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Tankar nu... 50 min kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag blev skjuten av nån jävel när jag inte hade någon klon kvar. Nu måste jag vänta tills imorrn innan jag kan göra en ny gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Det här går ju inte att ladda hem . Kan inte nån skicka på MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Spännande, Tankar! går lite segt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Gjorde en liten fin bild. Heter förresten Michael Brass nu och är i Brotherhood. SALUTE THE TOWERS! http://img119.imageshack.us/img119/5359/wtc1sm.th.jpg Redigerad 19 februari, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Tankar och testar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Går ju inte att ladda hem för mig. :'( Den stannar halvvägs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Går ju inte att ladda hem för mig. :'( Den stannar halvvägs. Vilken mirror använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Det här verkar kul. EDIT: Full med trojaner? Redigerad 19 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 OK, är en patrullerande snut nu. Heter James Wood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vilken mirror använder du? Har testat alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ruskigt kul spel! Spelade det hela dan igår och ska lira lite nurå. Heter Nemi Node - LED. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Håller på att uppdaterar detta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Sär-mercs som gankar runt i Brooklyn! Död åt fanskapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts