RavenE Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag har en film som jag vill ha ut ljud ifrån. Alltså ett visst ljud i filmen...hur ska jag göra för att få det? Svara inte "Spela in"...det blir inget bra ljud då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Är inte det olagligt? Men ett visst ljud.. Ajja, ska inte säga så mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Är inte det olagligt? Men ett visst ljud.. Ajja, ska inte säga så mycket.. Jaha? Det var ju mkt till hjälp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vad är det för ljud du vill ha och vilken film är det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Pistvakt...i början av varje avsnitt så är det en röst som säger något i stil med: "För några år sedan, så kom de tre första besökarna till Svartlien..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 VirtualDub -> file->save wav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts