Celeborn Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) God dag MÖJLIGT EASTER EGG Vi har hört rykten om att man kan skaffa fler gängområden över hela SA inklusive i Las Venturas och San Fiero. Vi ville kolla om denna teori funkade, och vi kan nu bekräfta att den gör det! Det ska finnas olika sätt att göra det, men vi gjorde så här: Grejen va att man skulle åka långt ut i ett väderstrek, vi testade sydväst (alltså i sydvästra hörnet av kartan, ut över vattnet) med en båt( det ska också funka med flyg, detta har vi dock inte testat) vi åkte spikrakt sydväst (ska också gå sydost) i ca 1 timma och 30 minuter ( du behöver nog dock inte åka så länge, men hur längre man åker ju fler gängområden dyker up, har vi hört) när vi hade åkt i behaglig tid, så väntade vi helt enkelt tills vi dog av svällt, detta tog dock väldigt lång tid, det är möjligt att det funkar om man drunknar också. Resultatet är imponerande! HELA san andreas blir fullt av färgade områden, Grönt (grove street) Gult (los santos vagos) Lila (ballas). Grå (mafia), Blått (san fiero rifa) Cyan (los aztecas varrios) Bruna (da nang thag) rött (triads) men vi har inte hittat några "röda","blåa","bruna" eller "gråa" gängmelemmar. Vi hittade t. ex. groove street families i ocean docks LS och massa ballas utspridda i SF Enligt ryktet måste man klara uppdraget "home coming" i sista uppdragsstranden i LC Ny upptäckt! (spelar samtidigt som vi skriver detta) nära Grant bridge SF finns ett rött område bl.a. "battery point" . Skriften som beskriver var man är blev röd! coolt! dock inga synliga röda gängmedlemmar ännu, bara några aztecas.... Färgen på kartan är nu lite matt (iallafall för oss) kan bero på att de flesta områden är gröna eller gråa eller nåt... vet inte säkert Innan vi prövade detta, hade vi 12 kontrolerade områden nu 40 (!!) Ballas hade 33 nu 43 och Vagos 18 nu 31 Vi har ej hittat gängmedlemmar i country side städerna ännu Om du startar ett gängkrig i ett av dom nya områderna består detta bara av en wave Vi återvänder med mer information Credit: Anton och Johan Har du tagit över alla gängområden? Vill du ha gängkrig? Då är detta tricket för dig! Redigerad 17 februari, 2006 av Celeborn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) God dag MÖJLIGT EASTER EGG Vi har hört rykten om att man kan skaffa fler gängområden över hela SA inklusive i Las Venturas och San Fiero. Vi ville kolla om denna teori funkade, och vi kan nu bekräfta att den gör det! Det ska finnas olika sätt att göra det, men vi gjorde så här: Grejen va att man skulle åka långt ut i ett väderstrek, vi testade sydväst (alltså i sydvästra hörnet av kartan, ut över vattnet) med en båt( det ska också funka med flyg, detta har vi dock inte testat) vi åkte spikrakt sydväst (ska också gå sydost) i ca 1 timma och 30 minuter ( du behöver nog dock inte åka så länge, men hur längre man åker ju fler gängområden dyker up, har vi hört) när vi hade åkt i behaglig tid, så väntade vi helt enkelt tills vi dog av svällt, detta tog dock väldigt lång tid, det är möjligt att det funkar om man drunknar också. Resultatet är imponerande! HELA san andreas blir fullt av färgade områden, Grönt (grove street) Gult (los santos vagos) Lila (ballas). Grå (mafia), Blått (san fiero rifa) Cyan (los aztecas varrios) Bruna (da nang thag) rött (triads) men vi har inte hittat några "röda","blåa","bruna" eller "gråa" gängmelemmar. Vi hittade t. ex. groove street families i ocean docks LS och massa ballas utspridda i SF Enligt ryktet måste man klara uppdraget "home coming" i sista uppdragsstranden i LC Ny upptäckt! (spelar samtidigt som vi skriver detta) nära Grant bridge SF finns ett rött område bl.a. "battery point" . Skriften som beskriver var man är blev röd! coolt! dock inga synliga röda gängmedlemmar ännu, bara några aztecas.... Färgen på kartan är nu lite matt (iallafall för oss) kan bero på att de flesta områden är gröna eller gråa eller nåt... vet inte säkert Innan vi prövade detta, hade vi 12 kontrolerade områden nu 40 (!!) Ballas hade 33 nu 43 och Vagos 18 nu 31 Vi har ej hittat gängmedlemmar i country side städerna ännu Om du startar ett gängkrig i ett av dom nya områderna består detta bara av en wave Vi återvänder med mer information Credit: Anton och Johan Har du tagit över alla gängområden? Vill du ha gängkrig? Då är detta tricket för dig! Tack! Detta står säkert någon stans men jag har inte hittat det! Tack, tack, tack! Nu ska jag ut och döda fler ballas... *EDIT* HOLY F**K!!! DET FUNKA! Men varför båt i 1½h när man kan ta flyg i ca: ½h! Ta då AT-400, som har Auto-Pilot... då kan man bara vänta och när man dör så har man MASSOR... men jag har inga nya gäng... Redigerad 18 februari, 2006 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 God dag MÖJLIGT EASTER EGG Vi har hört rykten om att man kan skaffa fler gängområden över hela SA inklusive i Las Venturas och San Fiero. Vi ville kolla om denna teori funkade, och vi kan nu bekräfta att den gör det! Det ska finnas olika sätt att göra det, men vi gjorde så här: Grejen va att man skulle åka långt ut i ett väderstrek, vi testade sydväst (alltså i sydvästra hörnet av kartan, ut över vattnet) med en båt( det ska också funka med flyg, detta har vi dock inte testat) vi åkte spikrakt sydväst (ska också gå sydost) i ca 1 timma och 30 minuter ( du behöver nog dock inte åka så länge, men hur längre man åker ju fler gängområden dyker up, har vi hört) när vi hade åkt i behaglig tid, så väntade vi helt enkelt tills vi dog av svällt, detta tog dock väldigt lång tid, det är möjligt att det funkar om man drunknar också. Resultatet är imponerande! HELA san andreas blir fullt av färgade områden, Grönt (grove street) Gult (los santos vagos) Lila (ballas). Grå (mafia), Blått (san fiero rifa) Cyan (los aztecas varrios) Bruna (da nang thag) rött (triads) men vi har inte hittat några "röda","blåa","bruna" eller "gråa" gängmelemmar. Vi hittade t. ex. groove street families i ocean docks LS och massa ballas utspridda i SF Enligt ryktet måste man klara uppdraget "home coming" i sista uppdragsstranden i LC Ny upptäckt! (spelar samtidigt som vi skriver detta) nära Grant bridge SF finns ett rött område bl.a. "battery point" . Skriften som beskriver var man är blev röd! coolt! dock inga synliga röda gängmedlemmar ännu, bara några aztecas.... Färgen på kartan är nu lite matt (iallafall för oss) kan bero på att de flesta områden är gröna eller gråa eller nåt... vet inte säkert Innan vi prövade detta, hade vi 12 kontrolerade områden nu 40 (!!) Ballas hade 33 nu 43 och Vagos 18 nu 31 Vi har ej hittat gängmedlemmar i country side städerna ännu Om du startar ett gängkrig i ett av dom nya områderna består detta bara av en wave Vi återvänder med mer information Credit: Anton och Johan Har du tagit över alla gängområden? Vill du ha gängkrig? Då är detta tricket för dig! Ja, det funkar med flyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Måste man svällta ihjäl för att det ska funka ? nån som vet ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Fan vilken sjuk bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 WOW! Old news is so exciting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solstice^ Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) WOW! Old news is so exciting! Sant, sant, men är det någon som märkt några problem med det hela? var det meningsfullt? jag har snart 100% och funderar på att göra det. motivera varför jag ska göra det, eller varför jag inte ska göra det. Redigerad 12 mars, 2006 av Solstice^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Sant, sant, men är det någon som märkt några problem med det hela? var det meningsfullt? jag har snart 100% och funderar på att göra det. motivera varför jag ska göra det, eller varför jag inte ska göra det. Det är väl bara för dig o ha 100%-sparningen sparad, o sen göra "detta" utan att spara. Finns ju faktiskt inte så jättemkt mer att göra när man har 100%. That's my motivation, man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Jag fixade 100% lätt tog maj 3år hehe Redigerad 12 mars, 2006 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag fixade 100% lätt tog maj 3år hehe Snälla sluta lägga till bilder som inte har något som helst med tråden att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Snälla sluta lägga till bilder som inte har något som helst med tråden att göra. Huh, jag ser ingen bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Huh, jag ser ingen bild? Editerade bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Det är gammalt att man kunde få flera gängområden om man gör så. Men i det står att det finns blåa och gråa och bruna och sånt kommer det med? Så man kan gängkriga med Mafian och Rifa etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Jag brukar skriva in fusket rekrytera alla och sen tar jag med mig 3 triads (med ak47:or) i en bil. Sen åker vi till Los santos oxh startar gängkrig mot ballas. Btw:Triadernas aks träffar nästan alltid det som skuter på, så man kan luta sig tillbaka och se på när ens triads vinner gängkriget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag brukar skriva in fusket rekrytera alla och sen tar jag med mig 3 triads (med ak47:or) i en bil. Sen åker vi till Los santos oxh startar gängkrig mot ballas. Btw:Triadernas aks träffar nästan alltid det som skuter på, så man kan luta sig tillbaka och se på när ens triads vinner gängkriget Va bra för dig men kan celeborn svara mig!!! det var min födelsedag i torsdags! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts