L_Voll Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag spelade SSX on tour på PSP, man åkte skidor och gjorde häftiga trick. Finns det något liknande spel till PC? Jag har letat men de ända spel jag hittar är bara slalomspel typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Det där nya OS spelet är väll ok Olympic Games in Torino eller va fan de nu heter:) Annars är ju SkiFree skojjigt.. Sök på gewgle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Torinospelet verkar värdelöst Får väl nöja mig med skifree då =/ Men hatar monstret i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ski or Die är det absolut bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts