Hew Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Kollade inte, men hörde lite från rummet bredvid där mina föräldrar kollade. Sing for me lät faktiskt rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 "Kameleont" lät faktiskt lovande i radion men när jag till min fasa upptäckte att de bara sjöng samma mening om och om igen ändrade jag uppfattning. Jo minsann, det var bättre förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Sing for me FTW! Den var skitbra ju. Men vad har han mer sjungit för låtar? Känner igen hans röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Sing for me FTW! Den var skitbra ju. Men vad har han mer sjungit för låtar? Känner igen hans röst. "Show me xxxx" är väl en av hans senaste låtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Hon va den bästa. men kuddkrig sög stort. Och Lena PH var en dålig programledare! Håller me Lena PH var nog den sämsta programleadren på länge, hon smackade typ två gånger i varje mening (grymt irreterande) och dessutom såg hon småsur ut för det mesta. Redigerad 19 februari, 2006 av sebbe68 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Lena PH var skitkass! Hon pratar så jävla fult. Inget ont om småländska (min mamma är smålänning) men hon pratar inte fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Sing for me FTW! Den var skitbra ju. Men vad har han mer sjungit för låtar? Känner igen hans röst. "Glorious" är väl rätt känd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Lasse Åberg kan ju hålla sig till det han kan bäst, att måla mussepigg, eller va fan han nu målar. Mmm det är ju pinsamt om deras fjollsång går längre än andra chansen, det är ju en sång för småbarn som går på lekis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Kuddkrig sången vilka fjantar xD (dom blandade Fronda och mr cool lät somd et iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Säger som farsan: Några jämndåliga och några sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 "Glorious" är väl rätt känd. Ja justja, det var ju han. Den är ju rätt bra den där Glorious. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts