rabarben Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Så nu är det dags för året melodifestival igen. Ska ni se det? Själv ska jag se det. Melodifestivalen är helig för mig. Och något heligt missar man inte. Det kommer ju vara rätt så många intressanta Artister i årets melodifestival. Gunter,Electric Banana band osv. Hehe undrar vad Gunter ska sjunga. Även om melodifestival imorron så skapar jag denna tråd idag så vi hinner förberade oss . Så vad tycker ni är en riktig schlager (stavas det så ) Själv tycker jag det ska vara en enkel refräng och en enkel rytm. Som fastnar på huvudet och inte är svår att sjunga med i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Just nu är det genrep i Leksand. Farsan är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Just nu är det genrep i Leksand. Farsan är där. Vadå? Får vem som helst åka dit och kolla? Vem ska vara programledare i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Gunter,Electric Banana band osv. Hehe undrar vad Gunter ska sjunga. Stackars melodifestivalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vadå? Får vem som helst åka dit och kolla? Vem ska vara programledare i år? Nej, han jobbar på kommunen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Stackars melodifestivalen. Håller verkligen med dig EDIT: Var denna tråden i rätt forum? Redigerad 17 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Håller verkligen med dig EDIT: Var denna tråden i rätt forum? Håller du med om det? Du tyckte väl att de var intressanta nyss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Håller du med om det? Du tyckte väl att de var intressanta nyss? Med intressanta menade jag roliga... eller ja.. att det skulle bli kul att se dom. Förstår du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Njä...bästa har väl vart wig wam...men de var tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Kuddkrig! Längtar efter att få se Günther! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Haha kollade på det i typ 10 min. Årets skämt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Baah, varför åkte Graaf ut så snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Baah, varför åkte Graaf ut så snabbt? Hon kunde ju inte sjunga... Erkänn. Du ville hon skulle vara kvar bara för att hon e så jävla snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Baah, varför åkte Graaf ut så snabbt? Hon va den bästa. men kuddkrig sög stort. Och Lena PH var en dålig programledare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Jag undrade ett tag om det var barntema på årets melodifestival. Första gången jag slänger en blick på TV:n så är det Elektric bananaband som står och löjlar sig på scen. Då började jag garva. Nästa gång jag kollar, då presenterar dem en låt som heter "kuddkrig" och visar en person som sitter i en stor rosa slips. En annan börjar ju undra lite smått vad som har hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Hon kunde ju inte sjunga... Erkänn. Du ville hon skulle vara kvar bara för att hon e så jävla snygg Hehe, hon sjung bättre än vad jag hade förväntat mig. Edit: Tyckte låten var bra också, lite annorlunda. Redigerad 18 februari, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Nej, klarar inte av att titta. Fantasierna tar mig bara tillbaks till sista platsen vid Stockholms-uttagningen 1979. Jo, jag tittade faktiskt. "Sing for me" gillade jag skarpt, även om den påminner väldigt mycket om en annan låt, hm.. Angående Lena Philipsson som programledare tyckte jag att hon va' både superb och giftig! "Och nu ska jag gå hem och knäcka en valnöt.." Redigerad 18 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Tyckte det var bra jag och Lena Ph klarade sin roll perfekt. Synd att bögen gick vidare, hade hellre sett att Anna Sahlene gick vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ah, jag såg Electric Banana Band! Parli-fuckin'-ment över det hela. Jag gillar dem. Lite skrämmande dock att de har tagit så mycket inspiration från Funkadelic-grabbarna. Jag kan tänka mig Lasse Åberg sitta inne i sitt pojkrum och lyssna på George Clinton, heho. The mothership, y'all. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts