GiZmo Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Tankar Edit: Den var güt! Redigerad 19 februari, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Nice one.. vad heter låten i slutet? Glömt namnet på den. ^^ Det står ju i slutet. (Blink182 - whats my age again) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Det står ju i slutet. (Blink182 - whats my age again) Ajuste.. spelade upp den med en gammal version av vlc, då var det bara svart i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Bra film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Tankar nu. I'll let you know after that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Tung för gtasajten ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Borta i helgen så jag tankar nu Edit: GRYM! Är bara grymt missnöjd på att jag inte hunnit vänja mig vid kontrollerna på PC 9,5/10! Redigerad 19 februari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 @Östis: Du utelämnade massor av bra stunts, t.ex några som var i Previewn och min Backwards Stoppie med NRG ( ) WAAAAHRRRFÖEEER?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Yay! 8/10 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jaha... där slösade man bort 6 minuter av sitt liv. Jag tycker inte att outrot var sämre än resten av filmen. Den höll samma låga kvalitet rätt igenom tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) As bra video för fan. MR.Magic ägde i början med cykeln. Jag tyckte alla va bra på videon. Hur gjorde ni den där TV effekten?... typ en gammal tv effekt... eller nåt? använde Sony Vegas 6.0? Och sen i början... hur kunde du göra så att det såg ut som en film?... du vet när det kom sån där text "im back... shit..shit...osv." 10/10 !!! Redigerad 22 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jaha... där slösade man bort 6 minuter av sitt liv. Jag tycker inte att outrot var sämre än resten av filmen. Den höll samma låga kvalitet rätt igenom tyckte jag. Tack för din kritik, jag skall komma ihåg den till nästa film. Ta dig i röven. Skämt åsido, bra att någon tycker att den inte är bra också. Mr.Magic, jag utelämnade stunts, därför att jag ej hade tid med dem, hade bestämt att jag skulle göra en outro, som aldrig blev till... Sorry! BTW, ska nu skriva en fin liten stunting guide här på forumet. Tack för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Tack för din kritik, jag skall komma ihåg den till nästa film. Ta dig i röven. Skämt åsido, bra att någon tycker att den inte är bra också. Mr.Magic, jag utelämnade stunts, därför att jag ej hade tid med dem, hade bestämt att jag skulle göra en outro, som aldrig blev till... Sorry! BTW, ska nu skriva en fin liten stunting guide här på forumet. Tack för mig! Psst, Du glömde nämna Daniel i outrot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Inte så smart att ladda upp den på YSI (har begränsade nedladdningar och begränsad tid). Skaffa gärna en ny mirror, så vi andra också kan få se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Filefront påväg @Godfather, inte bara Daniel :'( Edit:Filefront Redigerad 26 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 4/10 Laggar att se den för mig. Irriterande effekter. Dåliga vinklar och stuntsen upprepas från olika vinklar varannan hälfte sekund. Och dålig kvalitet på vissa stunts. Men i övrigt. Bra stunts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Inte bland de bättre jag sett, men faktiskt bättre än jag förvantade mig. Bra jobbat med hela projektet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 För er som ej vill tanka hem filmen Klicka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Men det här tar bara 22 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts