allstars Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 vilka mål ger mest utslag på mätaren ? skjutit sönder både helikoptrar,poliser,polisbilar massor av människor, FBI mm mm hinner inte ,,,,,,kommer väl upp till 90 % sen är tiden ute *suck hlälp mig innan jag blir galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Det räcker med att spränga en bil och sen stå och skjuta på den Det funka för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allstars Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 det måste jag prova ! låter som en bugg i spelet i så fall verkar lite för lätt men jag testar tack!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allstars Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 fan det funka !!! kanoooon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sadda Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 hämta en eldkastare vid båthamnen nånstans och röj!!..det funkade för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Jag hade blivit fireproof när innan jag gjorde det så jag kastade massor med molotov coctails överallt och det gick jättesnabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts