Moroni_Family Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jaa, hur många sparfiler har ni på erat GTA? Själv har jag 2. En som har klarat hela spelet. Och en som e vid riot. För ibland känner jag för att spela när det e riot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag har 3. En där jag klarat hela spelet (nästan 100%), en där min bror har klarat alla storyuppdrag och en sparning där jag har börjat om och är i slutet av LS uppdragen i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) 4st. En där jag har klarat hela storyn, en där jag brukar gå runt och döda (fuska ibland), en där jag bara kör gängkrig på och en där jag har gjort den på (ligger ibörjan av Badlands xD) :"> Redigerad 20 februari, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 3 tror jag... 1 där jag klarat hela storyn... 1 som jag leker och 1 som jag har börjat om på och är vid Las venturas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Själv har man 8, ett med 100% och resten med saker som man inte kan göra annars bara i vissa uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Rätt onödig tråd :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Jag har två, en orginal med 100% och en backup till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Fullt. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 2. En varvad och en där jag är på End of the line. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 4st. En som jag har klarat hela spelet på och resten är backup på den jag har klarat hela spelet på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts