Saleen Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Epix förslag tycker jag är helt perfekt.. GnR ftw ! Redigerad 20 februari, 2006 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vet inte om nån har nämt denne legend men Frank-fucking-Zappa! Right, Olle? 'Catholic girls, with their tiny little mustaschs! Catholic giirls ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Ian Frasier "Lemmy" kilmister Phillip Campbell Mikkey Dee The three togeather!! http://www.gambrinus.cz/rock/spark/_images/motoerhead2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Zappa här också, glömde innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Haha du är ju bara för mycket. Inom loppet av typ, förra året, har du bytt "idol" cirka 5 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Haha du är ju bara för mycket. Inom loppet av typ, förra året, har du bytt "idol" cirka 5 gånger. Det gör jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vet inte om nån har nämt denne legend men Frank-fucking-Zappa! Right, Olle? Nu är han iaf tipsad om tre gånger, mmmm Zappa. Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vad handlar det om här? Ska man ge slag om vilken musikers profil man gillar bäst eller handlar det om att berätta vilka ens idoler är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Vet inte om nån har nämt denne legend men Frank-fucking-Zappa! Right, Olle? 'Catholic girls, with their tiny little mustaschs! Catholic giirls ... But Frank Zappa and the mothers, burned the place to the ground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Haha du är ju bara för mycket. Inom loppet av typ, förra året, har du bytt "idol" cirka 5 gånger. Du menar mig? Vadå bytt idol? Jag lyssnar på ganska mycket men sen klart att man hittar nya saker nästan hela tiden där man hittar saker som direkt går upp på "topplistan" av vad man gillar. Lovar dig att dom jag hade som idoler förra året har jag kvar lika högt som innan utom slipknot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 (redigerad) Dem här fyra snubbarna. *Fyra stora bilder* Insesterar! Alex Kapranos, Nick McCarthy, Paul Thomson och Bob Hardy... Franz Ferdinand! Redigerad 21 februari, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Metallica Lemmy(Motörhead) Slayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Till Lindeman kanske... Till Lindemann FTW! Eller Flako Lorenz Redigerad 24 februari, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jason Newsted. James Hetfield. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts