I lol Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Steve Harris (Iron Maiden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Din Uggla-fetisch tenderar att bli lite gay, bara så du vet. Och om du fortsätter med det där gay-snacket så kommer du troligtvis sluta som en ny GRIM, bara så att du vet. Redigerad 19 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Jag vet att det redan är postat, men solklart James Hetfield. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Elton John, eller Sir. Elton John som han numera kallas var och är fortfarande strålande på scenen han också. Redigerad 19 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Slash,Randy Rhoads,Joey Jordison & James Hetfield. tuffa pojkar Redigerad 19 februari, 2006 av BigSmoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Elton John, eller Sir. Elton John som han numera kallas var och är fortfarande strålande på scenen han också. Vill du bli bögstämplad, eller? Fast du har en poäng. Yellow Brick Road är ett album av sällan skådad kaliber. Live är han ingen mästare, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Axl Rose Vince Neil http://www.rnb.hpg.ig.com.br/vince.38.jpg Slash Duff McKagan Izzy Stradlin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 James Hetfield Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vad är det som är häftigt med långt ovårdat hår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vad är det som är häftigt med långt ovårdat hår? Rock N' Roll man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Rock N' Roll man! Okej. vad är häftigt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Okej. vad är häftigt med det? Rock N' Roll is teh 5|-|173? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vill du bli bögstämplad, eller? Fast du har en poäng. Yellow Brick Road är ett album av sällan skådad kaliber. Live är han ingen mästare, dock. Ska du också börja nu? Men låt gå då, jag kan vara bög. Jag gillar hur Elton framför sina låtar på scenen. Han är en riktigt bra artist på den punkten tycker jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Bowie. Wie. Kokain! http://www.discosantigos.com/Portfolio/1965_DavidBowie.jpg Lou Reed. Wie. Heroin! Nico är kvinnan på bilden. Heja Tyskland, eller nått liknande. Morrissey. Wie! Limsniff i pojkrum! Ja, mina favoriter har en tendens att vara bisexuella... Hm, ojdå: jag glömde de coolaste av alla. The Clash. Dessa är dessvärre hetro. Men - Lou Reed var helt homosexuell - så det jämnar ut sig. Ah, coolaste bandet någonsin! Redigerad 19 februari, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Och du vet vad som är gay? Ja jag har läst om det i böcker Jag och min Zappa-fixering är väl inte helt straight den heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Axel Rudi Pell är ju underbara live: http://www.graspop.be/img/pages/groot_Axel_Rudi_Pell.jpg KISS, anyone? Man.. Mano.. MANOWAR!!!!!! Hammerfall: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Axel Rudi Pell är ju underbara live: Alice? ALICE?!! Jaja, grymma killar: Alice Cooper, självklart! Freddy Mercury. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Alice? ALICE?!! OOpsie. Redigerad 19 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Glömde en JOHNNY CASH !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Kurt Cobain, ofcourse...! Ja, och Jimi Hendrix. Ingen kan hantera en gura som han... Thåström då, om man ska ta Sverige. Och såklart Nina Persson från Cardigans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts