Jump to content

Helt Unik E-Postadress

oskarofrya
 Share

Recommended Posts

På msn.se nånstans kunde man förut, sen när jag skulle göra det igen hittade jag det inte.. men kolla runt på msn.se och hotmail.com, borde finnas där nånstnas

Nej, det är bara om man vill registrera sin e-mail så att det funkar på MSN... :wacko:

Jag söker efter ett ställe så jag kan registrera vilken e-mail som helst... T.ex. då oskarofrya@oskarofrya.se (bara ett exempel)...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det är bara om man vill registrera sin e-mail så att det funkar på MSN... :wacko:

Jag söker efter ett ställe så jag kan registrera vilken e-mail som helst... T.ex. då oskarofrya@oskarofrya.se (bara ett exempel)...

Jag snackar inte om o göra sin email så den funkar på msn.. utan så man kan göra så man heter typ bajs@kiss.itoan

gick att göra så förut där iaf

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan alltid göra en epost-adress som skickar mailen vidare till din hotmail, gmail etc. med .tk

Det får du efter att du skaffat en adress åt en hemsida. Var iaf så för nån månad sen när jag skaffade det.

Men med detta kan du bara ta emot mail i ditt egna adress, inte skicka.

Om du vill skicka har jag för mig att det finns någon ny funktion i gmail som tillåter detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni får hitta en annan sida att läsa mailen på, finns massor. Sök på google.

Men jag har ju bara ett Net-Passportkonto som jag bara kan använda som MSN... Men om det är nån som hittar någonstans/någonting där man kan logga in för att läsa e-post? För när jag ska logga in nånstans så kommer det upp att den servern inte finns. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wub:

Okej, men då får jag väl leva med namnet [blabla]@[blabla].se (Overfierad E-post)... ;)

Men tack ändå! :(

Men det finns en hemsida där det finns massa olika roliga emails som man kan regga sig på. Länk.

Du kan ha typ vadsomhelst@europe.com, vadsomhelst@programmer.net...m.m...

typ massa roliga iallafall :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor