oskarofrya Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vet någon hur man skaffar en HELT unik e-postadress? T.ex. oskarofrya@oskarofrya.se Tacksam för svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 På msn.se nånstans kunde man förut, sen när jag skulle göra det igen hittade jag det inte.. men kolla runt på msn.se och hotmail.com, borde finnas där nånstnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 På msn.se nånstans kunde man förut, sen när jag skulle göra det igen hittade jag det inte.. men kolla runt på msn.se och hotmail.com, borde finnas där nånstnas Nej, det är bara om man vill registrera sin e-mail så att det funkar på MSN... Jag söker efter ett ställe så jag kan registrera vilken e-mail som helst... T.ex. då oskarofrya@oskarofrya.se (bara ett exempel)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Läng i smilisen... Redigerad 17 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 MM men han ville inte ha @yahoo, han vill ha valfritt namn efter "@" Jag tror du måste registrera en .se adress för att kunna göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 MM men han ville inte ha @yahoo, han vill ha valfritt namn efter "@" Jag tror du måste registrera en .se adress för att kunna göra det. Hmm, jag har en www.oskarofrya.webb.se Räcker det eller måste man ha en riktig (som kostar) eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag har en sån men jag kommer inte ihåg var jag fixade det, men jag vet att det är gratis. Som BroDD sa, det finns någonstans på deras sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Nej, det är bara om man vill registrera sin e-mail så att det funkar på MSN... Jag söker efter ett ställe så jag kan registrera vilken e-mail som helst... T.ex. då oskarofrya@oskarofrya.se (bara ett exempel)... Jag snackar inte om o göra sin email så den funkar på msn.. utan så man kan göra så man heter typ bajs@kiss.itoan gick att göra så förut där iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag snackar inte om o göra sin email så den funkar på msn.. utan så man kan göra så man heter typ bajs@kiss.itoan gick att göra så förut där iaf Okej... får väl leta runt lite där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Menar ni det här My Webpage men då kan man bara använda den tilla att logga in på msn funkar inte på hotmail tror jag. Redigerad 17 februari, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Du kan alltid göra en epost-adress som skickar mailen vidare till din hotmail, gmail etc. med .tk Det får du efter att du skaffat en adress åt en hemsida. Var iaf så för nån månad sen när jag skaffade det. Men med detta kan du bara ta emot mail i ditt egna adress, inte skicka. Om du vill skicka har jag för mig att det finns någon ny funktion i gmail som tillåter detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Menar ni det här My Webpage men då kan man bara använda den tilla att logga in på msn funkar inte på hotmail tror jag. Såja, det gick... Men nu står det (när jag är inne på MSN) att jag ska Verfiera E-postadressen, men hur ska jag göra det när jag inte har någonstans att läsa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Såja, det gick... Men nu står det (när jag är inne på MSN) att jag ska Verfiera E-postadressen, men hur ska jag göra det när jag inte har någonstans att läsa den? Juste, det där hade jag också problem med.. Hur ska man kunna verifiera epost-adressen när man inte kan logga in med adressen på hotmail.com?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Och om man ska logga in med den på Outlook så går det inte för det finns ingen server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ni får hitta en annan sida att läsa mailen på, finns massor. Sök på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ni får hitta en annan sida att läsa mailen på, finns massor. Sök på google. Men jag har ju bara ett Net-Passportkonto som jag bara kan använda som MSN... Men om det är nån som hittar någonstans/någonting där man kan logga in för att läsa e-post? För när jag ska logga in nånstans så kommer det upp att den servern inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Du måste köpa en .SE Domän. Typ, KissMyBut.Se. När du väl köper detta så får du några valfria mejl. Typ, lol@KissMyBut.se eller nåt annat. men det blir ... DU@KissMyBut.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Du måste köpa en .SE Domän. Typ, KissMyBut.Se. När du väl köper detta så får du några valfria mejl. Typ, lol@KissMyBut.se eller nåt annat. men det blir ... DU@KissMyBut.se Okej, men då får jag väl leva med namnet [blabla]@[blabla].se (Overfierad E-post)... Men tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Okej, men då får jag väl leva med namnet [blabla]@[blabla].se (Overfierad E-post)... Men tack ändå! Men det finns en hemsida där det finns massa olika roliga emails som man kan regga sig på. Länk. Du kan ha typ vadsomhelst@europe.com, vadsomhelst@programmer.net...m.m... typ massa roliga iallafall . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Det är inte det som är felet, man kan inte se det mailet med Outlook bara. Sök på Email Checker eller liknande på google bara så ska du se att du hittar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts