Joey Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 jag hade lite problem men den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allstars Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 messing with the man är ännu värre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 eller hur är den jobbig !! allstar: på messing with the man behöver du bara gå upp på taket (där man kan köpa ett ställe och spara) ställ en bil vid enden av trapan och skjut. även om bilen sprängs så skall du fortsätta att skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobby Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Hur klarar ma Death Row? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 det e ju bara att ta en bil och ränna rakt in i den som står vid öppningen till skroten.. sen kör du till hangaren skjuter gubbarna där och fritar lance och dom som e där ute kommer in till dig sen och så sjuter du dom och killen uppe på kranen.. sen tar du sopbilen och kör till sjukhuset..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobby Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Hur jag förstår inte hur . Jag måste gömma mig annars dör jag och när jag gömmer mig tar tiden slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 messing with the man är ännu värre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eeh den e ju ass lätt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 vilken är messing with tthe man nu igen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 "Messing with the Man" var man skall skapa så mycket kaos som möjligt ganska lätt ,lite svår att förstå första gången. man ska bara hoppa på närmaste Angel och köra omkring med skjut-knappen intryckt... Death Row då ... inte vidare svår kanske lite... när jag prövade första gången räddade jag Lance utan problem men sen när Diazzzz gubbar kom så körde på Lance ..... MISSION FAILED! (you were suposed to get Lance out of there alive) andra gången klarade jag den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 messing with the man är ännu värre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag klarade det på andra försöket,men allstars har rätt messing with the man var asa svårt,men fastnar ni på Death Row så fastnar ni garnaterat på sista uppdrgaget)Keep your friends close Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Eeh den e ju ass lätt.... Håller med till 100%! jag körde rakt in i bilen som står som block sen kom jag in och tog med mig snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Jag har ett litet knep. Messing with the man det e väl uppdraget man få av Mitch Baker?? Iallafall först sketer man i uppdraget (innan man har fått uppdraget alltså) först ska man se till att man har 6 stjärnor då ska man FÖRSÖKA att sno en Rihno sen måste man försöka att bli av med stjärnorna. Sen drar man till Baker och tar uppdarget och sen e det bara att dra med stridsvagnen och skjuta hejvilt tills man har klarat uppdraget!!!!! Need help???!?! Call DJ Rajin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobby Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Jag blir skitförbannad Jag klarar inte Death Row jag dör varenda jävla gång. Mon kontroll e så seg att jag inte hinner sikta innan jag är död >_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 death row hehehe bang bang enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts