Frostic Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ja då när hon åker i väg med helikoptern, kommer till det där huset vart hon är med helikoptern på taker, men hur fan ska man döda henne? Man kommer ju inte åt henne på taker om man står där nedanför. Minns inte hur jag gjorde sist jag klarade GTA3 eftersom det är så länge sen. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ta bazookan och skjut ner helikoptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ta bazookan och skjut ner helikoptern. Vart hittar man den? Jag kanske har åkt fel väg? För jag åkte ner nedanför huset, är det så att man ska stå där uppe vid vattenverket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vart hittar man den? Jag kanske har åkt fel väg? För jag åkte ner nedanför huset, är det så att man ska stå där uppe vid vattenverket? 1.Fusk eller 2.Vid Phil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vart hittar man den? Jag kanske har åkt fel väg? För jag åkte ner nedanför huset, är det så att man ska stå där uppe vid vattenverket? Du har nog kört fel ja, du ska åka ner till dammområdet där det står en massa containrar. Bazookan hittar du på plattformen som helikoptern landar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts