Panimala Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Crysis kommer till Fläskbox 360 och Playstation 3 http://www.gamereactor.se/nyheter/12875/Cr...ll+PS3+och+360/ Nej, däremot kommer en antagligen bantad version av Cryengine 2 visas upp. Står i nyheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Måste bara fråga. Varför Fläskbox? För att jag är Playstation fanboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Crysis kommer till Fläskbox 360 och Playstation 3 http://www.gamereactor.se/nyheter/12875/Cr...ll+PS3+och+360/ "Om Crytek även kommer att avslöja att de jobbar på att konvertera Crysis till formaten är dock mer osäkert, men rykten om konsolversioner av Crysis har florerat ända sedan spelet visades första gången." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Någon som brukar lira online med köpt version av spelet? Köpte det för någon dag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Jag laddar iaf ner demot just nu. Skaffade ny dator som jag satte ihop igår Så nu blir det att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 (redigerad) det var inget. Redigerad 31 juli, 2008 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rasmus899 Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 jag har spelat det IM NOT PLAYIN IT AGAIN dinosaurier överallt >_> geez så många!!!!!!!!!!!!!jag sprang som fan jätteläskigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 jag har spelat det IM NOT PLAYIN IT AGAIN dinosaurier överallt >_> geez så många!!!!!!!!!!!!!jag sprang som fan jätteläskigt! Och vart fan får du dinosaurier ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts