Pixiegnom Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Andra sidor står det att det kommer i Februari Okej Om det nu är möjligt så är det nog inte Europa release isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Okej Om det nu är möjligt så är det nog inte Europa release isåfall. Det är den jag pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Det är den jag pratar om. Europa releasen är alltså i september, om du inte fattat de Redigerad 16 februari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Europa releasen är alltså i september, om du inte fattat de Nu så kommer releasen vara först i Europa sen i USA och resten av världen då Crytek ligger i Europa. Dom är tyska har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Nu så kommer releasen vara först i Europa sen i USA och resten av världen då Crytek ligger i Europa. Dom är tyska har jag för mig. Okej, isåfall släpps det nog inte i den här måndaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Okej, isåfall släpps det nog inte i den här måndaden Ja det är det jag försöker mena. Men när i denna månad släpper de Crysis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Ja det är det jag försöker mena. Men när i denna månad släpper de Crysis? Det släpper troligtvis inte spelet denna månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Det släpper troligtvis inte spelet denna månad. Vilcken månad da? asså när dte släpps i Eu. inte September eller?. När jag kollade på vissa sidor så står det Avbled(Stavning) Februari. Men om det är ej den vilcken da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Men EU-releasen är i september Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Men EU-releasen är i september Hm ok. Skumt. På andra sidor står det att det släpps i Februari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Hm ok. Skumt. På andra sidor står det att det släpps i Februari Exempel på sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Andra kvartalet säger ToTheGame. http://www.tothegame.com/search.asp?title=...amp;x=0&y=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 kommer det här till xbox 360?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) kommer det här till xbox 360?? Det är PC-exklusivt tror jag. BTW, härlig uppdragning för något som tar 3 sekunder att kolla upp själv.. Redigerad 20 augusti, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Jaså, ett spel som inte fördummas för att kunna spelas på konsol, det lär bli ett hyfsat lir som man kan döda några timmar med. Känns ändå som att Crysis är något jag i bästa fall kommer spela en kväll eller två, Alan Wake däremot vågar jag nästan hoppas på har potential, trots att det då är finska utvecklare som kallar det för "psykologisk thriller" som väcker en massa varnande klockor för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Far Cry 2 kommer smiska rumpan av Crysis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Vi får se Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Far Cry 2 kommer smiska rumpan av Crysis. Vad bygger din teori på? Har ju knappt kommit nån info för Far Cry 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Vad bygger din teori på? Har ju knappt kommit nån info för Far Cry 2 Det kanske är hans egna uppfattning och rena gissning bara? Och nog har det väl kommit bilder och liknande på Far Cry 2, retuscherade kanske, men ändå grymt snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Vad bygger din teori på? Har ju knappt kommit nån info för Far Cry 2 Har sett en del bilder och det stod en hel del i förra nummret av PCGamer. Äntligen- ÄNTLIGEN slipper vi äckelmonster! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts