darkfejs Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Jag sitter väl bara kvar på Medium CPU: AMD 64 4000+ Graphics: Nvidia GeForce 7800GT RAM: 1024 mb RAM HDD: 100GB Internet: 1024 k Optical Drive: DVDRW (som inte kan läsa DVD skivor) Software: DX9 with Windows XP Profressional Detta spel hörde jag var påväg för ca 1 år sedan men att kravän är så höga! det är ju orimligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Detta spel hörde jag var påväg för ca 1 år sedan men att kravän är så höga! det är ju orimligt Titta på en trailer av spelet så fattar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Varför skulle han inte kunna ha Vista. Man fick väl ladda ner Betan gratis från Windows. Jäpp, men man kunde även beställa en DVD-skiva med betan helt gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Jäpp, men man kunde även beställa en DVD-skiva med betan helt gratis Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Betan? Tvivlar. Du har säkert bara ett XP tema eller nått. Haha, dom har släppt en Beta på windows vista för typ..tredje gånge...har det själv installerat så. Redigerad 27 juli, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Vart? Hatar o säga det men, Google is your "Friend" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Vart? Långt inne på ondskefulla Microsoft.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Hahahahaa!!! Har tänkt tanka Vista någon gång, men behöver veta om det gåra att Mounta och sen installera, för jag kan inte bränna på en DVD skiva eftersom DVD RWn inte kan bränna/läsa DVD skivor. aja kan önska mig Vista till julklapp, så kanske jag får det av min bror Men då var ju problemet att den inte kunde läsa, vart ska jag ta vägen Redigerad 27 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Långt inne på ondskefulla Microsoft.com Nope. Betan stängdes för några veckor sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jaha xD JAg trodde ni mena att man kunde få hem en beta version av Crysis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jaha xD JAg trodde ni mena att man kunde få hem en beta version av Crysis Haha, ofta dom släpper betor av ett spel Förutom Battlefield 2 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Haha, ofta dom släpper betor av ett spel Förutom Battlefield 2 då. Inte BF2, du menar BF2142. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Ett sanerligen intresant spel men sen var det ju bara systemkraven. Det var ju inte som på ''the old days'' när man kunde köra RTCW på högsta. Eller ''the less old days'' (far cry doom3 hl2) Men mycket hinner ju hända innan det släps. Redigerad 29 juli, 2006 av heat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 När Far Cry släpttes kunde ju inte toppdatorn på den tiden maxa spelet, inte förräns 6800 och X800-serien kom så kunde folk det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 När Far Cry släpttes kunde ju inte toppdatorn på den tiden maxa spelet, inte förräns 6800 och X800-serien kom så kunde folk det. Jag kunde maxa spelet. 1.25Ghz processor ATI Radeon 9800pro 512mb RAM Hm... Jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jag kunde maxa spelet. 1.25Ghz processor ATI Radeon 9800pro 512mb RAM Hm... Jaja Troligt att du kunde maxa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Troligt att du kunde maxa spelet. Det är sant Dock började det lagga skit mycket när jag var ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Det är sant Dock började det lagga skit mycket när jag var ute HAHAHAHA!!!! LURING DÄR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Det är sant Dock började det lagga skit mycket när jag var ute Haha, isf kan jag maxa Oblivion, men det börjar lagga så fort jag går ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Haha, isf kan jag maxa Oblivion, men det börjar lagga så fort jag går ut. Hehe ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts