Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Öh, det där behöver man ju köpa en ny dator för . 3,0Ghz, 1Gb ram och ett nytt grafikkort klarar ju fan inte det där. Får trimma maskinen litet. Du får byta ut hela datorn istället för bara grafikkortet som du först tänkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Du får byta ut hela datorn istället för bara grafikkortet som du först tänkte. Ja, jäkligt överdrivet att ha sånna spel. Men jag tror jag hellre håller mig till lite enklare spel än att köpa en helt ny dator för ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Ja, jäkligt överdrivet att ha sånna spel. Men jag tror jag hellre håller mig till lite enklare spel än att köpa en helt ny dator för ett spel. Nog inte bara ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Nog inte bara ett spel Inte bara ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Lär bli uppgradering *suck* Nåja, byter hårdvara en gång om året minst så det är väl som det är. Snyggt var det ju i alla fall, inget snack om den saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Lite fler bilder. Holy shit d00d Redigerad 29 mars, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Jao, då vet jag vad jag ska spara till. 4.5Ghz 4gb ram SLI x1900XT Runt 16000kr, Inte så farligt Trailer som jag posta förut finns i bättre version PÅ IGN. Dra up ljudet i slutet Redigerad 29 mars, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Inte bara ett spel? Kommer säkert fler kraftfulla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Kommer säkert fler kraftfulla spel. Ojdå, uppfattade Colan K's uttalande fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Höhö... vi har ju 3.6 ghz så det kanske funkar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Höhö... vi har ju 3.6 ghz så det kanske funkar då? Cpu'n klarar det säkert. Men det är ju inte enbart det en dator består av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jao, då vet jag vad jag ska spara till. 4.5Ghz 4gb ram SLI x1900XT Runt 16000kr, Inte så farligt Trailer som jag posta förut finns i bättre version PÅ IGN. Dra up ljudet i slutet Ja lycka till att köra ATi i SLI Jag får verkligen hoppas att du skrev fel där alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Inte fan vet jag vad det heter, men det går sätta ihop ati kort, Tror det heter Crossfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Helt sjukt vilken grafik... Är det verkligen normalt att göra en sån fantastisk grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Är det verkligen normalt att göra en sån fantastisk grafik? Eftersom vi alla blir så förvånade över den vackra grafiken så är det nog inte så normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Och hur många gånger har inte spel sett så jävla bra ut på bilder, när man sedan spelar det så är det ju en helt annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Och hur många gånger har inte spel sett så jävla bra ut på bilder, när man sedan spelar det så är det ju en helt annan sak. Ingen? Det beror på vilken hårdvara man har också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Kommer de till PC? Då blir de att köpa de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Kommer de till PC? Då blir de att köpa de A det gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Och hur många gånger har inte spel sett så jävla bra ut på bilder, när man sedan spelar det så är det ju en helt annan sak. Finns ju video du kan kika på också om du vill de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts