Alftakillen Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Fan ni läre titta på far cry det är skit bra grafik på vattnet. Far cry Redigerad 16 februari, 2006 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Hokay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 OMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Far Cry: Instincts é väl det till X-BOX? De recenserade det på SVT's "Kontroll" för ett ganska bra tag sedan. Har för mig att det fick 3 av 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Finns inte på PC vad jag vet... vanliga far cry äger det även om jag inte testat nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Finns inte på PC vad jag vet... vanliga far cry äger det även om jag inte testat nya Nej, Far Cry Instincts: Predator kommer ut på Xbox 360. Men, Ay Caramba vad realistiskt vattnet är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Det spelet lär ju bli ett måste i min 360 samling! Far Cry: Instincts Och har kört Pc Far Cry.... Och nu storm längtar man ju till Far Cry: Instincts Predator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Har hört att dom ska göra ännu ett till Far Cry spel vet inte vad det ska heta men det kommer vara typ till windows vista.... Redigerad 26 februari, 2006 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Vattnet är grymt snyggt, men jag förväntade mig att resten skulle se snyggare ut, jag ser ingen alltför stor skillnad mellan Far Cry Instincts Predator till Xbox 360 och vanliga Far Cry Instincts till Xbox. Detta vill jag ändå ha, det ser grymt kul ut, och jag gillade Far Cry Instincts till Xbox, synd att jag inte har nån Xbox 360 bara Det verkar vara några som blandar ihop en del Far Cry-spel, så jag förklarar hur det ligger till. Far Cry: Finns ute till PC (borde alla veta...?) Far Cry Instincts: Finns ute till Xbox Far Cry Instincts Evolution: Uppföljaren till Far Cry Instincts och är inte ute än, och kommer till Xbox. Far Cry Instincts Predator: En blandning mellan båda Xbox-spelen, och kommer till Xbox 360. Redigerad 26 februari, 2006 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Har funderat på att skaffa far cry insticts till krysslåda... Men vad kostar det ungefär? På en sådan affär som Eb games t.ex. När jag kollade på en trailer av spelet på far cry inticts hemsida så gick det skitsnabbt! Alltså snubben man var bara flög fram liksom. Så det drog iväg mig ifrån spelet. Är det verkligen så? Går det så snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Har funderat på att skaffa far cry insticts till krysslåda... Men vad kostar det ungefär? På en sådan affär som Eb games t.ex. När jag kollade på en trailer av spelet på far cry inticts hemsida så gick det skitsnabbt! Alltså snubben man var bara flög fram liksom. Så det drog iväg mig ifrån spelet. Är det verkligen så? Går det så snabbt? Spelet kostar runt 300 på vissa ställen (t.ex. Webhallen) Och det är verkligen värt pengarna. En bit in i spelet får man en spruta som gör huvudkaraktären till ett rovdjur, det ger honom övermänskliga krafter (då kan man springa fort och hoppa långt, använda sitt superluktsinne, få bättre syn, och bli jättestark och därmed slåss hårt). Därför flög snubben fram. Man aktiverar dessa egenskaper själv när man vill använda dem. Redigerad 26 februari, 2006 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hur mycket kostar Far Cry? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 249.- eller 349.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har hört att dom ska göra ännu ett till Far Cry spel vet inte vad det ska heta men det kommer vara typ till windows vista.... Du tänker på på Crysis som kommer vara ett av de första spelen med directx10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Spelet kostar runt 300 på vissa ställen (t.ex. Webhallen) Och det är verkligen värt pengarna. En bit in i spelet får man en spruta som gör huvudkaraktären till ett rovdjur, det ger honom övermänskliga krafter (då kan man springa fort och hoppa långt, använda sitt superluktsinne, få bättre syn, och bli jättestark och därmed slåss hårt). Därför flög snubben fram. Man aktiverar dessa egenskaper själv när man vill använda dem. Men då verkar det bra ju Är det typ som en grej som varar en liten tid eller? 900 inlägg Snart tusen inlägg! Redigerad 27 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag tycker de e ganska kass grafik på vattne för villke vatten blänker så där mycke på riktigt de ser ju kromat ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag tycker de e ganska kass grafik på vattne för villke vatten blänker så där mycke på riktigt de ser ju kromat ut... Vilken bild tänker du på? För videon jag såg så såg vattnet jävligt realistiskt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Spelet ser ju helt underbart ut. Synd att jag inte har Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Skaffat ett dah! helt klart värt pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts