Pico Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Men vissa skriver ju med glada smiles när dem förklarar att dem fuskar. Ja, inte fan bör man ha skuldkänslor efter något så bagatellartat som fusk på ett prov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ja, inte fan bör man ha skuldkänslor efter något så bagatellartat som fusk på ett prov. Nej, men dem får det att låta so matt det är roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 En gång på ett prov i programmering verkade det som att läraren ville att vi skulle fuska. Han sa: Jag kommer inte sitta här och kontrollera er utan kommer tillbaka när tiden är slut, jag litar på er. Haha, klart att vi började fråga varandra. Det dåliga var att den andra programmeringsgruppen fick exakt samma prov fast nästa dag, så det fick skitbra betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Ja sa mycket jag kunde. Men jag ar sa himmla dalig pa att fuska sa det blev for jobbigt att ens forsoka. Samanlagt blev det runt 3-4 prov genom hela skoltiden tror jag. Redigerad 17 februari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Yes i'm a naughty little boy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 .vote: Vet inte riktigt. kanske har hänt att man har sneglat på nån annans papper eller nått nån gång.. kommer inte ihåg riktigt.. brydde mig inte tillräckligt mycket om skolan för att fuska seriöst iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Inte jag, men brukar göra det ibland.. Hade själv matte-test idag...svårt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Hade matteprov idag, eller rättare sagt två stycken. MVG på båda, utan fusk ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Hade matteprov idag, eller rättare sagt två stycken. MVG på båda, utan fusk ^^ Ja vi vet hur smart du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Nepp, aldrig fuskat. Men det är jämt någon som frågar "Eh, Piiist, hörru.. Jak vil ha jelp! .. Känner till sånna som har "Jag-fuskar-på-proven/läxförhören-och-sedan-pluggar-på-dom-efter" attityden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ja vi vet hur smart du är Visste ni det redan innan ? Och sitter jag och slösar bort min tid med att skryta. Waste of time ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Man kan säga att jag gjorde det på svenska nationellaprov. Eftersom ämnena visades upp dagen innan. Även om jag var skeptiskt till om det var rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Har hänt nån gång ibland, kanske skrivit någon liten lapp om det var nått som var svårt att komma ihåg. Men det var mest förut, behöver inte fuska länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jo, lite busig har jag allt varit, men bara då det gäller prov i tyska. Eftersom att jag inte kan lära mig grammatik speciellt väl, lät jag mig skriva ned hur man böjer olika verb i ackusativ och dativ and such shit på min bänk dagen innan ett prov. Vi sitter nämligen på samma platser varje gång och städerskan suddar aldrig bänkarna. Provet gick i alla fall så lyyckligt att jag slapp ett IG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Klart jag har, ung och dum som man är. Men det gick inget vidare ändå, fel facit på provet... Killen med skillen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vill helre ha ett G än ett VG som jag har fuskat till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vill helre ha ett G än ett VG som jag har fuskat till mig. Ok, same shit diffrent name? Ett vg är ett vg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag har bara haft två prov totalt i 5:an och 6:an i 5:an var det geografi och jag skrev allt jag kunde (VG). och nu i 6:an fick jag 7 fel på ett matteprov, och om man hade mer är 3 fel blev det samma prov igen, nästa gång jag ko dit hade dom en vikarie där tillfälligt, jag bad om pappret och tog en miniräknare och fick alla rätt Asg! vote:Vet inte riktigt. Tror nog inte det. Vill inte skryta men jag är redan så duktig i skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Asg! vote:Vet inte riktigt. Tror nog inte det. Vill inte skryta men jag är redan så duktig i skolan.. Vi vet, det märks på dina smarta kommentarer och din mäktiga stavning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Nein =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts