leftbehind Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag och min kompis fuskade på ett NO-prov i åttan, eller rättare sagt, vi hade en del papper, men dom användes typ inte för det var lätt som fan. Vi 2 var själva för vi hade inte gjort provet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Nu kom jag att tänka på en gång vi hade prov i aulan.. i 8 eller 7:an. Lärarna hade huvudet i bänken längst fram, och eleverna slängde pappersbollar till varann med frågor och svar. Uppmärksamma lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Nej ... Da forsvinner ju nojjet att kanna sig sa glad over sitt reslutat ... jag fick ett vackert VG i Matte for ett tag sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ja, bara råååkade titta på vad min bordskamrat hadde svarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ja, fy skäms på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Nu kom jag att tänka på en gång vi hade prov i aulan.. i 8 eller 7:an. Lärarna hade huvudet i bänken längst fram, och eleverna slängde pappersbollar till varann med frågor och svar. Uppmärksamma lärare. Då skulle du sett på ett fysikprov vi hade i åttan. Våran lärare är helt lost, alltså. hon är halvdöv och kan inte ha mer än 30 i IQ. (nästan seriöst, alltså, hon är jättedum) I vilket fall, gruppen som skulle ha prov före oss satte sig ner och skulle börja skriva i godan ro, när helt plötsligt 10 killar ur 8B (min klass) stormar in. vi stökar som fan i nån minut och lyckas sno med oss några prov och facit ut innan hon lyckas få ut oss därifrån. hon märkte självklart inte att några prov var borta . DOCK ska det tilläggas att jag inte pallade att kolla på provet. jag är faktiskt ingen cheater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ja det har hänt nån gång. En gång var iaf på spanska omprovet när läraren gick ut i 30 min, då tog alla upp böckerna och fuskade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag antar att det har hänt någongång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Kollat vad folk skrivit, haft med lapp, skrivit på armen, och självklart inte gått på läxlektioner.. jag är en väldigt bra elev annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Nepp, det behöver jag inte. Är tillräckligt aktiv på lektionerna och sköter läxor och sådant så att det räcker hela vägen fram ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ja det har hänt nån gång. En gång var iaf på spanska omprovet när läraren gick ut i 30 min, då tog alla upp böckerna och fuskade Ååå vad roligt att fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Såklart att man fuskar. Jag undrar om jag någonsin skrivit ett prov helt utan att fuska.. Jag tycker att man är rätt dum om man inte fuskar alls. Varför inte bättra på resultaten när man har möjligheten? Hjälper gärna andra att fuska. Fusk fusk, det är jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Såklart att man fuskar. Jag undrar om jag någonsin skrivit ett prov helt utan att fuska.. Jag tycker att man är rätt dum om man inte fuskar alls. Varför inte bättra på resultaten när man har möjligheten? Hjälper gärna andra att fuska. Fusk fusk, det är jag! Men snälla. Hur kan vissa tycka det e roligt att fuska. Ni e ju sjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Mjo det har väl hänt, fast aldrig på några viktigare prov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Mope känns som om jag lurar mig sj då :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Om man nu "råkar" se vad personen jämte en har skrivit för svar så kan man nog inte undgå att fylla i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Jag antar det, minns inte någon gång dock. ...om jag ser vad någon annan skrivit och jag tror något annat så blir man bara arg på sig själv om den andra muppen skrivit fel så jag håller mig ifrån det Redigerad 16 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Men snälla. Hur kan vissa tycka det e roligt att fuska. Ni e ju sjuka. Hur kom "roligt" in i bilden? Ja, jag har fuskat. Åtskilliga gånger. Har inga tankar på att sluta upp med det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Hur kom "roligt" in i bilden? Ja, jag har fuskat. Åtskilliga gånger. Har inga tankar på att sluta upp med det heller. Men vissa skriver ju med glada smiles när dem förklarar att dem fuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Mjo, man har "råkat" kolla på bänkkamraten och "råkat" ta upp engelskaboken innan proven och man har "råkat" kontrollera om man har stavat rätt för man har svaren på andra sidan man har prov på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts