Jump to content

Har du någon gång fuskat på ett prov?

Tux
 Share

Har du någon gång fuskat på ett prov?  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Nu kom jag att tänka på en gång vi hade prov i aulan.. i 8 eller 7:an. Lärarna hade huvudet i bänken längst fram, och eleverna slängde pappersbollar till varann med frågor och svar. Uppmärksamma lärare. (w00t)

Då skulle du sett på ett fysikprov vi hade i åttan. Våran lärare är helt lost, alltså. hon är halvdöv och kan inte ha mer än 30 i IQ. (nästan seriöst, alltså, hon är jättedum)

I vilket fall, gruppen som skulle ha prov före oss satte sig ner och skulle börja skriva i godan ro, när helt plötsligt 10 killar ur 8B (min klass) stormar in. vi stökar som fan i nån minut och lyckas sno med oss några prov och facit ut innan hon lyckas få ut oss därifrån. hon märkte självklart inte att några prov var borta :) .

DOCK ska det tilläggas att jag inte pallade att kolla på provet. jag är faktiskt ingen cheater.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såklart att man fuskar. Jag undrar om jag någonsin skrivit ett prov helt utan att fuska..

Jag tycker att man är rätt dum om man inte fuskar alls. Varför inte bättra på resultaten när man har möjligheten? (w00t)

Hjälper gärna andra att fuska. Fusk fusk, det är jag! :)

Men snälla. Hur kan vissa tycka det e roligt att fuska. Ni e ju sjuka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor