Tux Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vote: Aldrig. Tänker inte heller börja. Ni som har fuskat. Fy skäms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vote: Aldrig! Kommer aldrig att testa heller. Jag är så duktig i skolan ändån (uppfatta inte detta som skryt) så jag behöver inte fuska endån. Man lurar bara sig själv genom att fuska och förlorar senare på det sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Det har hänt några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Japp, på teknikprovet.. Läraren gick ut och alla frågade vad "fråga 3" var, klart man lystnade lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har väl hänt på franska-glos-förhören. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Nöpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Nej. Edit: Eller jo, en gång på ett "landskapsprov" i 5:an om Sveriges landskap. Få se, tror det var Härjedalen jag glömde bort. Annars har jag aldrig fuskat. Redigerad 16 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag har bara haft två prov totalt i 5:an och 6:an i 5:an var det geografi och jag skrev allt jag kunde (VG). och nu i 6:an fick jag 7 fel på ett matteprov, och om man hade mer är 3 fel blev det samma prov igen, nästa gång jag ko dit hade dom en vikarie där tillfälligt, jag bad om pappret och tog en miniräknare och fick alla rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Fuskar bara på franska prov/glosor eftersom det suger fetish. Annars är jag en duktig elev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ja det har jag och jag skäms inte för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Är inte så usel att jag måste fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har aldrig fuskat på ett prov och jag hjälper inte heller dom som vill fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har inte heller fuskat på prov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Oui. Men det har mestadels varit glosor, inte särskilt betygsvägande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har fuskat. Eller om man hjälper folk, alltså säger svaren till dem, räknas det så som fusk? För det har jag gjort på rätt många prov Men att fuska för min egen vinning har jag bar gjort på några enstaka spanska-glosor, som jag kolladei boken efter då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Fuskat och fuskat, kallar ni det vi håller på med i "Nationella proven" tråden för fusk ? Att dela ut frågorna så man kan klura lite innan provet kommer ? I sånna fall har jag fuskat, har dock inte tagit ut svaren på dem. VI hade ett sketet NO:prov i slutet på höstterminen i åttan, då hade vi fått ut provet innan, vi hade fyllt i alla svaren, repeterat dem, skrivit i alla rätt på provet. Läraren misstänkte inget, för att det var vi "MVG-barnen" som fick tag i provet. Lite "Prov-langeri" har vi väl alla varit med om ? Dock har jämt våran klass proven före de andra klasserna så jag för agera försäljare vid varje prov :/. Sedan har jag kanske fuskat litegrann vid några glosprov då jag glömt att plugga. Misstolka mig nu inte kära forumiter, jag är riktigt skarp i skallen och klarar mig utan fusk. Men, jag är så förbannat lat :/ Fast om jag bara vill så sätter jag minst VG på alla prov utan fusk, fast jag är som sagt lat. Sedan driver det mig lite att "testa gränserna" det här med att langa frågor osv. är ju lite förbjudet, och självklart spännande, det driver mig väl också till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Haha ofta man är anonym här... men ja jag har fuskat en del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vote: Aldrig! Kommer aldrig att testa heller. Jag är så duktig i skolan ändån (uppfatta inte detta som skryt) så jag behöver inte fuska endån. Man lurar bara sig själv genom att fuska och förlorar senare på det sen. Helt min åsikt. Fast jag ska erkänna, jag har småfuskat på nåt glosförhör nån gång, aldrig nåt allvarligt. Das Vote belv alltså: det har hänt nån gång. Och angående de nationella proven så tycker jag nästan det är våran plikt att kolla upp facit innan Så x_simpa_x: keep up the good work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts