Jump to content

Har du någon gång fuskat på ett prov?

Tux
 Share

Har du någon gång fuskat på ett prov?  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag har bara haft två prov totalt i 5:an och 6:an i 5:an var det geografi och jag skrev allt jag kunde (VG).

och nu i 6:an fick jag 7 fel på ett matteprov, och om man hade mer är 3 fel blev det samma prov igen, nästa gång jag ko dit hade dom en vikarie där tillfälligt, jag bad om pappret och tog en miniräknare och fick alla rätt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuskat och fuskat, kallar ni det vi håller på med i "Nationella proven" tråden för fusk ?

Att dela ut frågorna så man kan klura lite innan provet kommer ?

I sånna fall har jag fuskat, har dock inte tagit ut svaren på dem.

VI hade ett sketet NO:prov i slutet på höstterminen i åttan, då hade vi fått ut provet innan, vi hade fyllt i alla svaren, repeterat dem, skrivit i alla rätt på provet.

Läraren misstänkte inget, för att det var vi "MVG-barnen" som fick tag i provet.

Lite "Prov-langeri" har vi väl alla varit med om ?

Dock har jämt våran klass proven före de andra klasserna så jag för agera försäljare vid varje prov :/.

Sedan har jag kanske fuskat litegrann vid några glosprov då jag glömt att plugga.

Misstolka mig nu inte kära forumiter, jag är riktigt skarp i skallen och klarar mig utan fusk.

Men, jag är så förbannat lat :/

Fast om jag bara vill så sätter jag minst VG på alla prov utan fusk, fast jag är som sagt lat.

Sedan driver det mig lite att "testa gränserna" det här med att langa frågor osv. är ju lite förbjudet, och självklart spännande, det driver mig väl också till det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Aldrig!

Kommer aldrig att testa heller. Jag är så duktig i skolan ändån (uppfatta inte detta som skryt) så jag behöver inte fuska endån.

Man lurar bara sig själv genom att fuska och förlorar senare på det sen.

Helt min åsikt.

Fast jag ska erkänna, jag har småfuskat på nåt glosförhör nån gång, aldrig nåt allvarligt.

Das Vote belv alltså: det har hänt nån gång.

Och angående de nationella proven så tycker jag nästan det är våran plikt att kolla upp facit innan :ph34r:

Så x_simpa_x: keep up the good work :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor