Cortez Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Mmm sen NÄR är det en enskild person som bestämmer vad som är populärt eller inte? du kan ju knappast bestämma vad som är populärt genom att utgå ifrån dig sj, när ja sa att det andra forumet (va fan det nu heter) var opopulärt utgick jag ifrånb att det BARA hade 13 användare och dämed kan inte speciellt många vara interiserade av vara medlem där och på så sätt är det forumet inte populärt? Om den är nån som är en idiot är det ju du som tror att alla saker som du gillar är populära, jag utgår från fakta och du utgår ifrån.............................. ja inte fan vet ja, dig själv? Jag kan inte se vart jag säger att allt jag tycker eller gillar är det mest populära... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 GTASajten är bra, Inget snack om saken, Jag tycker att Tobbes sida är bättre på nyheter, Men den kommer aldrig komma upp i trivselnivån här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 GTASajten är bra, Inget snack om saken, Jag tycker att Tobbes sida är bättre på nyheter, Men den kommer aldrig komma upp i trivselnivån här Öhhh...trivsel? Qué? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Det kan ju inte vara så att han bara råkade se honom. Nej nej, det är ju omöjligt nu när de inte bor långt ifrån varandra. Minns du verkligen inte tråden där han beskrev hur hans föräldrar var, och att dom hade någon grön bil? Om jag hittade den skulle jag länka genast ... någon som vill hjälpa mig? @ Mr tobbe trivsel trivseln subst. känsla av att man trivs Redigerad 24 februari, 2006 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Minns du verkligen inte tråden där han beskrev hur hans föräldrar var, och att dom hade någon grön bil? Om jag hittade den skulle jag länka genast ... någon som vill hjälpa mig? @ Mr tobbe trivsel trivseln subst. känsla av att man trivs Tror att hultan tog bort de. Ska se i datorn om jag har screenshots. EDIT; Hittade inget i min dator. Antar att de ligger på webbservern, får kolla senare. Redigerad 24 februari, 2006 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Får och får, verkar inte som om att han vill ha hjälp - tyvärr Hade han velat ha hjälp hade väl du varit den första som stod där och slickade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Hade han velat ha hjälp hade väl du varit den första som stod där och slickade Juste bump. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Hade han velat ha hjälp hade väl du varit den första som stod där och slickade Men ditt satans aberonk, hur ska du ha det?.. Du skulle ju sticka till Finland med dina påhittade vänner och komma tillbaka 2008?, men ändå ränner du rundor här och bumpar trådar som är ett år gamla?.. Nej du, gå och gör slag i saken, hoppa från din jävla bro. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Yay! Jag verkar stötta Tobbe Nilsson's mopedsida i den här tråden jag. ---- Jag kan inte bumpa, kan JMC lära mig? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Men ditt satans aberonk, hur ska du ha det?.. Du skulle ju sticka till Finland med dina påhittade vänner och komma tillbaka 2008?, men ändå ränner du rundor här och bumpar trådar som är ett år gamla? Varför inte bara göra det enda rätta och låsa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Varför inte bara göra det enda rätta och låsa? Sant, sant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts