Moroni_Family Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Nu sa han inte att det vara samma sak... Bara att det var lika kränkande. Exakt. Eftersom att jag e hetrosexuell så tycker jag att det är kärnkade om någon kallar mig för bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Nu sa han inte att det vara samma sak... Bara att det var lika kränkande. Exakt. Eftersom att jag e hetrosexuell så tycker jag att det är kärnkade om någon kallar mig för bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Om du har en hund eller inte. spelar ingen roll. Men jag sa ju att det inte spelar nån roll! Då ta en påse med hundskit. Lägg den sedan i personens bänk(om ni har det i klassrummet) och kleta runt det i bänken. Sen kommer det lukta. Men gör detta om du har tillgång till klassrummet när ingen annan e där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 OFFTOPIC: Va' du tvungen att skapa tre inlägg på raken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Falskt personnummer + adress till person + beställning från Webhallen.com ca 10 gånger. Hey, kanske inte det elakaste man kan göra men nog fan är det drygt. Jag hatar tjejerna i min klass så jag funderar på att beställa varsin bil till dom så dom får punga ut 10 000 till 100 000 KR... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag hatar tjejerna i min klass så jag funderar på att beställa varsin bil till dom så dom får punga ut 10 000 till 100 000 KR... Då kan jag bara önska "Lycka till". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Det har varit lite skit snack och idiotiska påståenden och nu vill jag hämnas på ett jävligt sätt, som ska vara diskret. Några förslag? Tror inte det alltid funkar bäst att slå ner och sparka personen. Häla bensin I skåpet kanske är riskabelt med tanke på brandrisken och skolan. Förslag? Behöver verkligen ALLA förslag! Fixa en elak bild på honom, eventuellt genom att photoshoppa, och släng in i hans flickväns skåp! Eller, om han inte har flickvän, hans bästa vän... Eller posta det till hans morsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Exakt. Eftersom att jag e hetrosexuell så tycker jag att det är kärnkade om någon kallar mig för bög. Det tycker jag är konstigt. När någon kallar mig bög bryr jag mig inte ett skvatt, eftersom jag är heterosexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Det tycker jag är konstigt..... http://susning.nu/Ironi Antar det i alla fall. Redigerad 17 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 På gympan så kan du säga att du ska dricka vatten. Gå in i klassrummet, leta reda på hans kläder och börja smeta in dom med glidmedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 OFFTOPIC: Va' du tvungen att skapa tre inlägg på raken? Men förlåt för att dem 2 första kom så. Men nu e säkert hela din dag förstörd på grund av att jag skicka 3 post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 På gympan så kan du säga att du ska dricka vatten. Gå in i klassrummet, leta reda på hans kläder och börja smeta in dom med glidmedel. Ännu bättre, släng iväg dom nånstans utomhus där han inte hittar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 http://susning.nu/Ironi Antar det i alla fall. Nej, det var inte ironi. Berätta vad som är så hemskt med att bli kallad bög. En annan läggning, oj vad farligt. Jag stör mig på att bög fortfarande används som skällsord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Nej, det var inte ironi. Berätta vad som är så hemskt med att bli kallad bög. En annan läggning, oj vad farligt. Jag stör mig på att bög fortfarande används som skällsord. Det är väl inge kul att bli kallad bög om man har den motsatta läggningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Det är väl inge kul att bli kallad bög om man har den motsatta läggningen Helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Du kanske klarar av det men inte många andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vet att det är jobbigt om folk håller på, typ knuffar en varge gång han ser en, det e sånt som e jobbigt. men vilken kroppsbyggnad har du och han. annars kan du träna, specielt bänkpress du får breda axlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ska nog göra ett stungun endå. Har även ''recept'' på vapen fast det är svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts