Tweak Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag har försökt flera gånger att vara snälla mot dem, det funkar inte dom är lika elaka hela tiden , och hotar man dom kanske det blir lite lugnt i max 10. min Ja "dom där jävlarna", alla är de likadana.. Precis som dom där jävla blattesvinen som inte lär sig svenska, det enda de duger till är ju att knulla! Tillbaka till deras jävla hemland ska de! Vilka är "dem"? Folk med ADHD eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Alla kan gå in på den här sidan och titta. Är inte dum. ...men dina tankar kring övre väsen och dina sexuella fetischer kastar du mer än gärna runtom dig, fin prioritering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 ...men dina tankar kring övre väsen och dina sexuella fetischer kastar du mer än gärna runtom dig, fin prioritering. Nu behöver vi inte gå In på det. Well, ska sova om jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Men bög. Somsagt, har har sagt MYCKET MER också. Han önskar väl att jag var bög fråga inte varför. Detta ligger somagt ute på internet. Där kan flera tusen personer enkelt läsa och se det, samt förstå det. Han har inte ADHD. Det kallas för att trottsa allt. Fixa prickar I registret, reta folk m.m. Att vara jävlig till högsta grad. Skulle du tex. börja I fotboll och inte han tryckte om det skulle han börja med massa rykten eller säga rakt ut att du var dum I huvet. Man måste lära sånna här personer och inte bara te imot skit. Visst, gör du det, men så är inte jag. Jag skiter själv I skiten och kastar tillbaks den! Men du borde proppa hans skåp fullt med stinkbomber, även om det inte gör något bättre så har du haft jävligt roligt. Skriv ett kärleksbrev till han där du säger att du är bög och att han alltid funnits i ditt hjärta. Fatta vad paff han kommer bli! Jag tror att killen behöver lite kärlek! All you need is love! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Ja "dom där jävlarna", alla är de likadana.. Precis som dom där jävla blattesvinen som inte lär sig svenska, det enda de duger till är ju att knulla! Tillbaka till deras jävla hemland ska de! Vilka är "dem"? Folk med ADHD eller vadå? Folk med ADHD ja (och damp) Skriv ett kärleksbrev till han där du säger att du är bög och att han alltid funnits i ditt hjärta. Fatta vad paff han kommer bli! Jag tror att killen behöver lite kärlek! Nej, skriv att du är hans hemliga beundrare och att han ska möta dig nånstans och pippa, eller bara träffas, sen om du kommer dit eller inte och vad du gör isåfall är helt upp till dig själv. Redigerad 16 februari, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Nu behöver vi inte gå In på det. Well, ska sova om jag kan. Ja, måste vara svårt att sova när snubben har skrivit på sin lunar att du är bög? Du får väl ligga där och kallsvettas medan du tänker på den ljuva hämnden. Gör som AntiClimax säger.. Med kärleken Folk lär ju inte tycka att du är normal hursomhelst, så varför bryr du dig? @Valle-Balle: Jaså du känner många personer med dem sjukdomarna? Är det så vanligt? Och alla är likadana, dumma och jävliga? Stackars dig.. Redigerad 16 februari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Spelar det någon roll om han vet att det är du som gjort det eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Det ska finnas någon spray som får personen att lukta skit, skit som i bajs alltså det va det en som spraya på folk på mellanstadiet en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 There is no smoke without fire. Så denna så kallade "kille", han började kalla dig bög på internetsidor etc utan anledning? Då ska han ha en käftsmäll, tänk efter om du gjort något mot honom innan du gör något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Kom på ännu en ljuvlig idé: Skaffa pepparspray eller tårgas och "blinda" honom samtidigt som du pratar allvarligt, det är diskret och funkar bra, en lite billigare men dock inte lika säkert är att ha lite vitpeppar i handflatan och blåsa rätt i ansiktet på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag hotar inte nån över nätet. Och jag har all rätt att vara förbannad. Sikorka hade/har väl nån länk där man kan beställa stinkbomber? I en kiosk nära min skola säljer dem sånt. Vi brukar lägga sånt i klassrummen ibland så vi slipper lektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 I en kiosk nära min skola säljer dem sånt. Vi brukar lägga sånt i klassrummen ibland så vi slipper lektioner. Är det inte olagligt att sälja sånt i kiosker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Men lol orka bry sej om någon säger nått om dig över internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Är det inte olagligt att sälja sånt i kiosker? Vet inte. Men jag förstår om han blir arg när nån kallar han bög. Det e lika kränkade för en kille att bli kallade bög som för en tjej att bli kallad hora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ta reda på hans mail och skicka brev som "Jag vet var du bor" och andra privata saker, och när du skickat några såna så hota han med att han ska ta bort det han skrivit om dig, annars gör du något som står i den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Slå ner honom. Glöm inte att slå först om dom är flera än dig själv! Annars kommer du bara att ångra att du inte slog först när du eventuellt ligger på marken och tar emot sparkar i både huvudet, ryggen och magen. Jag har egna erfarenheter då jag har slått ner folk och blivit nerslagen. T.ex en gång kom det 3 killar och började hålla på då slog en av dom mig i huvudet och jag slog genast tillbaka rakt på näsbenet så att han typ började lipa men då fick jag tyvärr ett slag på tinningen av hans kompis så jag trillade och fick några sparkar på mig. Men som tur var så var dom riktigt dåliga på att slåss (jag trillade på min ryggsäck). Men jag hade värk hela dagen fast jag fick in bästa slaget (näsbenet bröts). Men jag kunde gå helt återställd därifrån förutom värken i käken och tinningen. Kanske ska tillägga att dessa 3 killar är svenska, Alltså inte "Blatte-svin" eller något sådant. Om du känner dig osäker så använd ett tillhygge. Lycka till Redigerad 17 februari, 2006 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Om du inte känner dig säker så använd ett tillhygge. Eller ett avsågat hagelgevär! *Slurp..* Redigerad 17 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Falskt personnummer + adress till person + beställning från Webhallen.com ca 10 gånger. Hey, kanske inte det elakaste man kan göra men nog fan är det drygt. Redigerad 17 februari, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vet inte. Men jag förstår om han blir arg när nån kallar han bög. Det e lika kränkade för en kille att bli kallade bög som för en tjej att bli kallad hora. Bög = En sexuell lägging, alla har en. Hora = En person som säljer sex. Jag hoppas att du ser skillnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Bög = En sexuell lägging, alla har en. Hora = En person som säljer sex. Jag hoppas att du ser skillnaden. Nu sa han inte att det vara samma sak... Bara att det var lika kränkande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts