toxicen Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 kan någon svara mig på varför spel affarer suger? när jag köpte gta vc till min PS2:a så fick jag en tysk manual!!?!?! och när jag drog tebax till afaren så sa jag att jag hade fått en tysk manual. Och han säjjer att det har aldrig hänt förut eller att jag kunde ha bytt ut den så jag skulle kunna få en till >_< >_< ,,, Så hur kan jag klaga på den affärn eller hur får jag en manual till VC på svenska eller engelska??? Svara någon snabt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 kan någon svara mig på varför spel affarer suger? när jag köpte gta vc till min PS2:a så fick jag en tysk manual!!?!?! och när jag drog tebax till afaren så sa jag att jag hade fått en tysk manual. Och han säjjer att det har aldrig hänt förut eller att jag kunde ha bytt ut den så jag skulle kunna få en till ,,, Så hur kan jag klaga på den affärn eller hur får jag en manual till VC på svenska eller engelska??? Svara någon snabt... Jag tror du kan maila KE Media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toxicen Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Och säga vad?? Siba är dumma som inte vill byta ut min manual? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 maila till tyska riksstyrelsen eller vad det nu heter och klaga på deras språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Ordnung in diese forum, Bitte!! Om man kontaktar KE Media som GTA3 Freak sa, så får man sin "reiseführer" ersatt av en engelsk helt gratis. Jag tror att det var så att man inte hann trycka upp engelska manualer, så vi fick snylta på tyskarna. Då VC släpptes så "sinade" ju exemplaren och många blev utan, främst i USA (som klarade sig undan tysk manual, annars hade det blivit världskrig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 ja, amerikanerna vill nog inte ha några tyskar i sina hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Vem faen vill ha en manual på detta groteska nazi-språk alls ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lillstrumpa Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 jag fick manual på både tyska och engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Vem faen vill ha en manual på detta groteska nazi-språk alls ? Tyskarna kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toxicen Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Har någon e-mailen till k-media och måste man lämna in tyska före man får den på engelska? för då tar det ju as lång tid!!!! Jag försöker klara det och jag vill ha manualen!!!!!! (desperat ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts