Moroni_Family Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Därför internet finns, internet köper allt! Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Lost lade jag min röst på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Lost, utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Lostisch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vettefan. Röstade Prison Break först, sen såg jag precis Lost. Helt jämnt, kan inte avgöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Null Vote. båda serierna är så jävla grymma, så jag kan helt enkelt inte bestämma mig. så jag har två favorit-tv-program, helt enkelt Håller med föregående talare Helt jämnt, kan inte avgöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har bara sett Prisonbreak så det blir Vote: ingen anig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Lost, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Håller med föregående talare Mitt nick är till för att användas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Lost lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Lost såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Prison Break är skitbra, men jag kan inte svika Lost efter alla dessa avsnitt Vote: Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Deletat inlägg då det var totalt jävla onödigt Redigerad 17 februari, 2006 av GrandTheftCarl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Prishon Break ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Prison Break aeger i sönder Lost på mils avstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Int a aning vettu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vote: Lost 4 t3h w1n!111!!11oneoneeleven!!1 Undra vad Funnylin kommer att rösta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Lost , skulle förodligen tittat på Prison Break om jag hade haft 3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Röstade på ingen aning. Varför? Jo för att jag anser att båda serierna är bra men Lost börjar bli lite uttjatat. Samma sak händer hela tiden. Prison Break är en annorlunda serie men det händer knappt något. Alltid är det något som har med förberedelsen av flykten att göra. Dessutom kan det bli svårt att göra en säsong till av det. Därför skulle jag sätta 24 och Alias framför båda dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Lost. Prison Break är så löjligt moralisk. Den GENOMGODA hjälten som ska rädda sin GENOMGODA bror som är OSKYLDIGT dömd. Plus att hur verkligt är det med ett fängelse där ingen någonsin slänger ur sig en svordom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts