I lol Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Prison Break. De andra, Lost och OC är i praktiken samma sak, 2 miljoner fjortisar sitter och tittar på skiten. Liv! Nåja, nu har jag sagt mitt i "Musik, Film & Grafik" och kommer med stor sannolikhet inte att besöka den igen på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Lost SlewMe, vad är så lika med ett gäng ungdomar i ett lyxområde i USA och några överlevande från ett plan som försöker överleva från diverse saker? Eller är det för main-stream för dig? Redigerad 16 februari, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har inte sätt på Lost men lite på prison break. och det lilla jag såg va kul. voté: prison break Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Just nu är det Lost eftersom Fox har skjutit upp Prison Break långt åt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag säger som Pico. Just nu är det Lost eftersom Michael ska leta efter Walt. - Hello. -- Hello. - Who Is This? -- This Is Michael. Who Is This? - Dad? ... Sen efter 20 Mars kanske det blir Prison Break. Who knows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har bara 4:an så Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 I Lost Försökar dom överleva, och i Prison Break rymma Jag gillar Prison Break och Lost lika mycket, men votade Lost eftersom spänningen man får ibland är Underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vote: Prison Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Lost, det är så lostis liksom.. Spennandeh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Lost var kul i början men nu fattar jag inte ett skit Vote: Prison break, spännande och bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vote: Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Prison Break. De andra, Lost och OC är i praktiken samma sak, 2 miljoner fjortisar sitter och tittar på skiten. Liv! Nåja, nu har jag sagt mitt i "Musik, Film & Grafik" och kommer med stor sannolikhet inte att besöka den igen på ett tag. Och Prison Break kollar inga fjortisar på? My ass! Röstade Lost eftersom jag inte sett Prison Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Lost är inte ens på samma nivå som Prison Break. PB sparkar ner Lost i papperskorgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 De andra, Lost och OC är i praktiken samma sak, 2 miljoner fjortisar sitter och tittar på skiten. Liv! Nää, då kan man ju inte se det. Fight the conformism, Slewie! Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Och Prison Break kollar inga fjortisar på? My ass! Röstade Lost eftersom jag inte sett Prison Break. Om du inte har sett det - Mr. Jag gillar att vara jobbig genom att använda liten text - så tycker jag inte att du ska säga så mycket. Men jag gillar din rumpa i alla fall Redigerad 16 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Vote: Prison Break! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Båda är så jävla bra men det får bli Prison break. Men visste ni att vi i sverige inte behöver vänta efter avsnitt 13 som USA har fått. Tv3 köer in dem direkt. eller hur bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Båda är så jävla bra men det får bli Prison break. Men visste ni att vi i sverige inte behöver vänta efter avsnitt 13 som USA har fått. Tv3 köer in dem direkt. eller hur bra! Därför internet finns, internet köper allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Om du inte har sett det - Mr. Jag gillar att vara jobbig genom att använda liten text - så tycker jag inte att du ska säga så mycket. Men jag gillar din rumpa i alla fall Jag gillar att vara jobbig genom att använda liten text - så tycker jag inte att du ska säga så mycket. Vad menar du??? Min rumpa är full med variga vårtor och hemska utslag som doktorn inte vågar kolla på! Gillar du den nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts