jaeger Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Är du glad/ledsen över något just nu? Jag själv är såååååååååååååååååååååååååååååååå jääääääääääääääääääääääääääääävla överdrivet glad! Har fått tag i studioversionen av Guns N' Roses - I.R.S och en demo på Better! CHINESE DEMOCRACY KOMMER ATT ÄGA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Är glad att avsnitt 14 av lost kommit ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Är glad att jag är sjuk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Är lessen att min hand är helt konstig nu :'( Är glad att en viss tjej verkar gilla mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Lite halvdeppig blandat med glatt. Jag är lite utav en optimist. Jag ska bli en bättre jazzvän, har jag lovat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Är lessen att min hand är helt konstig nu :'( Är glad att en viss tjej verkar gilla mig Jag råder dig ett doktorbesök mot det där även fast du inte gillar doktorer. Eller har du redan varit där ? Jag är lite halvsur. Jag kan inte installera SilkRoad :/ Redigerad 16 februari, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag är ledsen för att min gitarrs A-sträng har smällt och att gitarren är hos min far. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag en glad, 'nuff said Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jak er klad hest. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag är inte glad eller ledsen. Jag är sjuk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag är glad för att jag inte är ledsen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag är i svåra tankar. Ska jag ta mig till skolan imorgon eller inte? Jag är ju sjuk och har varit hemma hela veckan. Men jag måste till skolan för att ta hem böcker, sen är jag trött på mitt eget hem. Vad ska jag ta mig till. Jag är halvglad med andra ord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag råder dig ett doktorbesök mot det där även fast du inte gillar doktorer. Eller har du redan varit där ? Det har jag inte men jag vet att jag borde.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts