Jump to content

Marc Eckos Getting Up!

skaeG
 Share

Recommended Posts

Battle som i slå ner honom? isf ta hjälp av alla plankor, brunnslock o dylikt och slå honom med.

förövrigt, låt bli att imitera spet IRL, det kan gå mycket illa...  tro mig :'(

Haha det kan jag förstå... verkar kul ska se om jag får det senare..

EDIT: det verkar inte lika lockande nu..

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har kommit till andra banan. Man ska ta sig igenom en grind, men det är ett hänglås på.

Jag plockar upp tången, men hur gör jag för att plocka fram den?

När jag går fram till låset står det att jag måste hitta tången även fast jag har gjort det=/

Kära bullen, hjälp mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kommit till andra banan. Man ska ta sig igenom en grind, men det är ett hänglås på.

Jag plockar upp tången, men hur gör jag för att plocka fram den?

När jag går fram till låset står det att jag måste hitta tången även fast jag har gjort det=/

Kära bullen, hjälp mig...

Gå fram till grinden och tryck på "E" en massa gånger tills du e igenom. kontrolera även att du fått godkänt på dom 8 tagsen på bilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gå fram till grinden och tryck på "E" en massa gånger tills du e igenom.  kontrolera även att du fått godkänt på dom 8 tagsen på bilen.

Ok, tack, jag ska prova. Men vad menar du med godkänt på de 8 tagsen på bilen?

Kanske fattar när jag spelar..

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ska göra här? Jag lyckas inte komma upp till pinnen över mig, hittar ingenting på väggen att hoppa till och väggarna går inte att klättra på. nån som vet?

Uppdraget är det där man klättrar omkring på bron efter att

Decoy blir dödad och man ska rolla nånting uppe på bron, jag är på väg upp på bron nu

post-23-1141502154_thumb.jpg

Redigerad av Wallemart
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kommer man in i "Graffiti-mode"??

Mitt tredje knapp (mushjulet) på musen funkar inte, finns det inget annat sätt? :'(

Du kan ändra i en viss .cfg fil i instalationsmappen, återkommer när jag vet vilken och vad.

Vilken knapp vill du ha istället? jag skulle föreslå vänstra ctrl.

Redigerad av Wallemart
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det bra med vänster alt? isf ladda ner den här filen och zippa upp I "C:\Program\Atari\Marc Ecko's Getting Up - Contents Under Pressure\engine" och skriv över den gammla, har inte hunnit testa om det fungerar men det borde göra det. Ctrl var upptaget till "Run toggle" vad nu det är.

EDIT: Gick visst inte att lägga upp zip filer... PMa mig med din MSN så kan jag skicka.

Redigerad av Wallemart
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Ledsen om jag drar upp en gammal tråd men jag sitter fast, iaf i rummet ska man tagga fyra st målningar och jag har fixat 3 men har ingen aning om hur man kommer upp till den fjärde. Har försökt ta en så bra bild som möjligt så ni förhoppningsvis känna igen er.

edit: hittade rätt.

post-23-1142795051_thumb.jpg

Redigerad av Memphis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor