chucky.swe Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Battle som i slå ner honom? isf ta hjälp av alla plankor, brunnslock o dylikt och slå honom med. förövrigt, låt bli att imitera spet IRL, det kan gå mycket illa... tro mig :'( Haha det kan jag förstå... verkar kul ska se om jag får det senare.. EDIT: det verkar inte lika lockande nu.. Redigerad 3 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag har kommit till andra banan. Man ska ta sig igenom en grind, men det är ett hänglås på. Jag plockar upp tången, men hur gör jag för att plocka fram den? När jag går fram till låset står det att jag måste hitta tången även fast jag har gjort det=/ Kära bullen, hjälp mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag har kommit till andra banan. Man ska ta sig igenom en grind, men det är ett hänglås på. Jag plockar upp tången, men hur gör jag för att plocka fram den? När jag går fram till låset står det att jag måste hitta tången även fast jag har gjort det=/ Kära bullen, hjälp mig... Gå fram till grinden och tryck på "E" en massa gånger tills du e igenom. kontrolera även att du fått godkänt på dom 8 tagsen på bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Verkar coolt jag fick mitt namn GRIM när jag var Graffare från början så detta ska spelas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Verkar coolt jag fick mitt namn GRIM när jag var Graffare från början så detta ska spelas. Gör det, spelet va mycket bättre än jag trodde och handlingen är faktiskt väldigt bra. bara du accepterar laddningstider på ett par minuter mellan varje bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Gå fram till grinden och tryck på "E" en massa gånger tills du e igenom. kontrolera även att du fått godkänt på dom 8 tagsen på bilen. Ok, tack, jag ska prova. Men vad menar du med godkänt på de 8 tagsen på bilen? Kanske fattar när jag spelar.. Redigerad 3 mars, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Ok, tack, jag ska prova. Men vad menar du med godkänt på de 8 tagsen på bilen? Kanske fattar när jag spelar.. Du ska ju dra 8 tags på CCK bilen som står där, och även om du har tången men glömt en tag står det att det är tången som saknas (egen erfarenhet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Vad ska göra här? Jag lyckas inte komma upp till pinnen över mig, hittar ingenting på väggen att hoppa till och väggarna går inte att klättra på. nån som vet? Uppdraget är det där man klättrar omkring på bron efter att Decoy blir dödad och man ska rolla nånting uppe på bron, jag är på väg upp på bron nu Redigerad 4 mars, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Hur kommer man in i "Graffiti-mode"?? Mitt tredje knapp (mushjulet) på musen funkar inte, finns det inget annat sätt? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Hur kommer man in i "Graffiti-mode"?? Mitt tredje knapp (mushjulet) på musen funkar inte, finns det inget annat sätt? :'( Du kan ändra i en viss .cfg fil i instalationsmappen, återkommer när jag vet vilken och vad. Vilken knapp vill du ha istället? jag skulle föreslå vänstra ctrl. Redigerad 8 mars, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Japp, vänstra ctrl är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Går det bra med vänster alt? isf ladda ner den här filen och zippa upp I "C:\Program\Atari\Marc Ecko's Getting Up - Contents Under Pressure\engine" och skriv över den gammla, har inte hunnit testa om det fungerar men det borde göra det. Ctrl var upptaget till "Run toggle" vad nu det är. EDIT: Gick visst inte att lägga upp zip filer... PMa mig med din MSN så kan jag skicka. Redigerad 8 mars, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Ok, tack för hjälpen, men... vilken fil? EDIT: Ok Redigerad 8 mars, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Är du online? har addat dig men du loggar inte in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Nu har jag loggat in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Ledsen om jag drar upp en gammal tråd men jag sitter fast, iaf i rummet ska man tagga fyra st målningar och jag har fixat 3 men har ingen aning om hur man kommer upp till den fjärde. Har försökt ta en så bra bild som möjligt så ni förhoppningsvis känna igen er. edit: hittade rätt. Redigerad 20 mars, 2006 av Memphis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts