HOWHOW Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Har du köpt det? Nej, det har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Nej, det har jag inte. <Okej, kan du gå in på MSN , vill prata me dig där.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Enligt mig är spelet hur grymt som helst, åtminstone i början. Fast laddningstiderna var inte att leka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Varför spela detta när Vandalsquad har kommit ut med version 2.0 av sitt "Graffiti studio"? okej visst, det är inte i 3D, inga animationer av större betydelse, eller överhuvud taget någon handling. Men vem behöver det när spelet enbart går ut på att måla? Getting up är en skam i spelvärlden... orkar inte göra nån längre utläggning om det om ingen känner för att debattera så jag slutar nog här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Varför spela detta när Vandalsquad har kommit ut med version 2.0 av sitt "Graffiti studio"? okej visst, det är inte i 3D, inga animationer av större betydelse, eller överhuvud taget någon handling. Men vem behöver det när spelet enbart går ut på att måla? Getting up är en skam i spelvärlden... orkar inte göra nån längre utläggning om det om ingen känner för att debattera så jag slutar nog här. Jo, säg nu varför det är dåligt, jag vill veta. Funderar på att skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Spelet har fått bra betyg på gamespot. Själv tycker jag att spelet är rätt bra, det gäller att man ger det en chans. Som en annan medlem sa här så är laddningstiderna inte att leka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ingen me In-game bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ingame: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Alltså hur kan man förlora liv och sånt igenligen? Kommer det folk som försöker boxa en eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Ingame: Köpte du spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Alltså hur kan man förlora liv och sånt igenligen? Kommer det folk som försöker boxa en eller? Spelet handlar inte bara om klottring, att slåss är en stor del av spelet, slå ihjäl andra klottrare, gatupoliser som försöker ta fast dig osv Redigerad 18 februari, 2006 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Spelet handlar inte bara om klottring, att slåss är en stor del av spelet, slå ihjäl andra klottrare, gatupoliser som försöker ta fast dig osv Precis, det är just därför spelet är så dåligt... Det ger en så vinklad bild av hur det är att vara målare. En målares "liv" skulle bättre passa in i Splinter cell serien än i ett figthing spel. sen eftersom det är graffitin som är "huvud-delen" av spelet kunde dom gott ha lagt ner lite mer energi på den än att bara springa fram till en vägg o trycka på en knapp så kommer blaffan upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Precis, det är just därför spelet är så dåligt... Det ger en så vinklad bild av hur det är att vara målare. En målares "liv" skulle bättre passa in i Splinter cell serien än i ett figthing spel. sen eftersom det är graffitin som är "huvud-delen" av spelet kunde dom gott ha lagt ner lite mer energi på den än att bara springa fram till en vägg o trycka på en knapp så kommer blaffan upp. De skulle varit att Man fix rita grafitin rakt på väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 (redigerad) Jag måste nog ge spelet en titt, verkar ganska häftigt Redigerad 18 februari, 2006 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Installera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hur gör man när det ser ut såhär? Jga kan inte Göra någon TAG.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Hur gör man när det ser ut såhär? Jga kan inte Göra någon TAG.. När de lyser rött så går de inte o tagga. De där röda betyder att den e för stor och du måste förminska den för o kunna tagga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Spelet hade Alldeles för långa ladd tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Behöver hjälp med detta frustrerande spel, när man "battlar" mot gabe ( ? ) ovanför den där tunneln, hur vinner man? Jag försöker och försöker men det verkar vara en omöjlighet att vinna över honom. Snälla, hjälp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Behöver hjälp med detta frustrerande spel, när man "battlar" mot gabe ( ? ) ovanför den där tunneln, hur vinner man? Jag försöker och försöker men det verkar vara en omöjlighet att vinna över honom. Snälla, hjälp mig. Battle som i slå ner honom? isf ta hjälp av alla plankor, brunnslock o dylikt och slå honom med. förövrigt, låt bli att imitera spet IRL, det kan gå mycket illa... tro mig :'( Redigerad 3 mars, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts