Jump to content

Marc Eckos Getting Up!

skaeG
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför spela detta när Vandalsquad har kommit ut med version 2.0 av sitt "Graffiti studio"? okej visst, det är inte i 3D, inga animationer av större betydelse, eller överhuvud taget någon handling. Men vem behöver det när spelet enbart går ut på att måla? Getting up är en skam i spelvärlden... orkar inte göra nån längre utläggning om det om ingen känner för att debattera så jag slutar nog här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför spela detta när Vandalsquad har kommit ut med version 2.0 av sitt "Graffiti studio"? okej visst, det är inte i 3D, inga animationer av större betydelse, eller överhuvud taget någon handling. Men vem behöver det när spelet enbart går ut på att måla? Getting up är en skam i spelvärlden... orkar inte göra nån längre utläggning om det om ingen känner för att debattera så jag slutar nog här.

Jo, säg nu varför det är dåligt, jag vill veta. Funderar på att skaffa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelet handlar inte bara om klottring, att slåss är en stor del av spelet, slå ihjäl andra klottrare, gatupoliser som försöker ta fast dig osv

Precis, det är just därför spelet är så dåligt... Det ger en så vinklad bild av hur det är att vara målare. En målares "liv" skulle bättre passa in i Splinter cell serien än i ett figthing spel. sen eftersom det är graffitin som är "huvud-delen" av spelet kunde dom gott ha lagt ner lite mer energi på den än att bara springa fram till en vägg o trycka på en knapp så kommer blaffan upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, det är just därför spelet är så dåligt... Det ger en så vinklad bild av hur det är att vara målare. En målares "liv" skulle bättre passa in i Splinter cell serien än i ett figthing spel. sen eftersom det är graffitin som är "huvud-delen" av spelet kunde dom gott ha lagt ner lite mer energi på den än att bara springa fram till en vägg o trycka på en knapp så kommer blaffan upp.

:P De skulle varit att Man fix rita grafitin rakt på väggen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Behöver hjälp med detta frustrerande spel, när man "battlar" mot gabe ( ? ) ovanför den där tunneln, hur vinner man? Jag försöker och försöker men det verkar vara en omöjlighet att vinna över honom. Snälla, hjälp mig.

Battle som i slå ner honom? isf ta hjälp av alla plankor, brunnslock o dylikt och slå honom med.

förövrigt, låt bli att imitera spet IRL, det kan gå mycket illa... tro mig :'(

Redigerad av Wallemart
Länk till kommentar
Dela på andra sidor