skaeG Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Tjabba! Imorgon kmr då spelet Marc Eckos Getting Up ut i affärerna! Här kan ni snacka om allt som har med spelet och göra Själv ska jag köpa det direkt när det kmr ut Redigerad 16 februari, 2006 av skaeG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Är det grafitti-spelet? Isåfall verkar det tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Hm.. Kan du berätta lite mer om spelet? Namnet säger mig inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ska också köpa det, har väntat länge, massor me förseningar har de ju också blivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Läste om det... storyn verkade ju sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Va handlar det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Taget från discshop: Spela som Trane, en kille som vill bli den mest respekterade graffitiartisten i staden New Radius. Du spelar Trane, en begåvad,gatusmart graffitimålare med en otrolig fysisk kapacitet och drivkraft att sätta ditt landmärke på ställen där inga andra taggare varit tidigare. Varje dag lever du på graffitivärldens villkor och riskerar ditt liv för att nå farliga ställen i staden där en välplacerad tag väcker respekt och anseende. I Getting Up:s snabba fram fart genom graffitikulturens historia måste du visa vad du går för som graffitimålare.Gå från tunnelbanesystemet till att bomba ovan mark? samtidigt som tågen blir silverfärgade ? till att ge dig på New Radius vertikala höjder. Redigerad 16 februari, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Självklart har man skaffat sig detta spel. Har spelat det här en liten stund, tycker att det var rätt nice, dock var kameran var lite småjobbig men det kanske går att fixa i settings. Någon som vet om man kan lägga in egen musik eller designa egna graffititags eller stickies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har det. Ska spela det då det är installerat. Återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vet nån hur mycket de kostar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Vet nån hur mycket de kostar? Antagligen lika mycket som vilket konsolspel som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Tråkigt imo. Kanske blir roligare längre fram, men jag orkar iaf inte spela dit. *avinstallerar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Då va de köpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Boooring, spelade det 1 timme så blev det tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Bland det tråkigaste jag spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Att köpa innan man testat är som att bajsa på golvet fasten man har en toalett mitt framför ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Antagligen lika mycket som vilket konsolspel som helst. Jo men typ 400? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Tänkte skaffa detta spel, men tydligen tyckte ni inte om det. Berätta lite, vad var så dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ska installera spelet nu så får vi se om det är något roligt. Verkar jävligt skoj på dom filmer jag sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ska installera spelet nu så får vi se om det är något roligt. Verkar jävligt skoj på dom filmer jag sett! Har du köpt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts