chucky.swe Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jo det är ju så att om man blir för tjock på San Andreas så kan man ju tydligen få en hjärtattack är det bara en lögn eller? Tacksam för Seriösa svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Undrar också över detta faktiskt. Redigerad 15 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det kommer upp ett meddelande typ där det står att du riskerar att få en hjärtattack o.s.v... och om du får det så dör du antagligen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det kommer upp ett meddelande typ där det står att du riskerar att få en hjärtattack o.s.v... och om du får det så dör du antagligen bara. Coolt måste testas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det är sånna här stunder då San Andreas är magiskt. Inte för hjärtattacker då, utan att upptäcka massa nya saker. Kommer ihåg tiderna då man letade efter letherface. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Det är sånna här stunder då San Andreas är magiskt. Inte för hjärtattacker då, utan att upptäcka massa nya saker. Kommer ihåg tiderna då man letade efter letherface.:"> Haller med dig ... nar jag kommer hem ska jag bli fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har vatt fet lange nu. Och medelandet om en kommande hjart atack har jag fatt manga ganger utan att det hant nagot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Har vatt fet lange nu. Och medelandet om en kommande hjart atack har jag fatt manga ganger utan att det hant nagot. Man kanske måste springa och samtidigt vara jätte mätt eller jätte hunrig?? Elle jag vet ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag har fått det en gång när jag vart jagad av snuten,för att dom säger att man tål mer om man e fet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Ni som tänker "Intressant, man kan tydligen få hjärtinfakt, det måste jag pröva". Har ni ingen humor? Rockstar skrev givetvis det där med glimten i ögat. Redigerad 16 februari, 2006 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ni som tänker "Intressant, man kan tydligen få hjärtinfakt, det måste jag pröva". Har ni ingen humor? Rockstar skrev givetvis det där med glimten i ögat. Va' inte så säker på det Conny-ponken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag har fått det en gång när jag vart jagad av snuten,för att dom säger att man tål mer om man e fet ! Eftersom du har fått det så är det sant. Annars vill jag inte se dina inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Men det är ju sant ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag har sprungit runt flera timmar, smällfet, (Visserligen med fusket så att man blir det, men "What's tha diffrence"?) och har icke fått någon hjärtattack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Vet int men jag hade typ ätit 8-9 feta burgare innnan kanske var de det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts