Siana Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Yo. Jag sitter och tittar på en av de bästa filmer som finns, nämligen The Hurricane. Men jag behöver undertexter för att riktigt sätta mig in i filmens handling, eftersom det sägs mycket viktigt i slutet, aningen svårt att höra. Tyvärr finns inte undertexten på undertexter.se, så jag ber er, är det någon som vet vart jag kan hitta undertext till denna fantastiska film? Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Om du skulle hitta, lägg upp länken här. The Hurricane är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jodå, den filmen é lajbans. Och Här har'u undertexterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Duuuh, google. http://subtitles.images.o2.cz/9086/Hurricane%2C+The.html Notera att sidan innehåller bilder på lättklädda damer, dock inte nakna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Duuuh, google. http://subtitles.images.o2.cz/9086/Hurricane%2C+The.html Notera att sidan innehåller bilder på lättklädda damer, dock inte nakna. Fel film, någon? Details for movie Hurricane, The Name Hurricane, The Year 1937 Country USA Language English Duration 110 min / 103 min (video) Colour Black and White Sound Mono Screenplay Oliver H.P. Garrett Redigerad 15 februari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det var ju inte direkt så att jag kollade särskilt noga. "Hurricane, The" räckte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 *Nynnar på Dylans Hurricane* Riktigt fin film. Jag fick klara mig utan undertexter, men jag blir fortfarande glad om någon hittar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Hittade bara detta http://www.divxsubtitles.net/page_searchedsubtitles.php du kan ju kanske nöja dig med engelska så länge ska leta vidare efter svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Aningens offtopic: Är hurricane den filmen om boxaren? den är grymt bra isåfall. Eller jag kanske är ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Aningens offtopic: Är hurricane den filmen om boxaren? den är grymt bra isåfall. Eller jag kanske är ute och cyklar? Japp, jag antar att det é den grabbarna syftar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Japp, jag antar att det é den grabbarna syftar på Mmm- hmm. Rubin "The Hurricane" Carter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 När vi ändå snackar undertexter... Söker efter "Walk the Line"-undertext på svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Det är undertexter på DVD om man har köpt filmen vill säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Det är undertexter på DVD om man har köpt filmen vill säga.. Givetvis är det så. Det skulle då inte kunna vara på något annat sätt, på något sett. Huhu vilken skojsig mening och huhu vilken massa spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 När vi ändå snackar undertexter... Söker efter "Walk the Line"-undertext på svenska... Nån snubbe hos Undertexter.se håller på att göra en svensk undertext till Walk.The.Line.DVDRip.XviD-ALLiANCE . Han är 30% klar så vi får hoppas att han blir klar snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag testade att skriva en undertext i den första Kalle och Chokladfabriken en gång. Jag la av redan i inledningen. Skitjobbigt. Tack för den, Zcruwen. Ingen som hittat undertexten på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag testade att skriva en undertext i den första Kalle och Chokladfabriken en gång. Jag la av redan i inledningen. Skitjobbigt. Tack för den, Zcruwen. Ingen som hittat undertexten på svenska? . http://www.undertexter.se/?p=subark&id=3462 Asjobbigt. Aldrig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Har letat en bra stund nu men helt utan resultat. Hittar bara engelska Undertexter inget mer, hmpfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 . http://www.undertexter.se/?p=subark&id=3462 Asjobbigt. Aldrig mer. Vad hade den där undertexten med något att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Vad hade den där undertexten med något att göra? Om du läser föregående inlägg så märker du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts