xenon Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Hej, ja har sökt på den här frågan men hittade inga matchande svar, så då gör jag en tråd själv Jag har en fråga om respekt, vad är det för skillnad när man har 1% och 100% respekt, förutom att man kan tillkalla fler gängmedlemmar.... Edit: Om det är nån skillnad :S Redigerad 15 februari, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Man får godis av Woozie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Hej, ja har sökt på den här frågan men hittade inga matchande svar, så då gör jag en tråd själv Jag har en fråga om respekt, vad är det för skillnad när man har 1% och 100% respekt, förutom att man kan tillkalla fler gängmedlemmar.... Edit: Om det är nån skillnad :S Jag minns ingen iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts