ZeWoX Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 För tobbe (min och radiuz kompis) kostade det 450kr per skalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 För tobbe (min och radiuz kompis) kostade det 450kr per skalle Då överbetalade ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jag skickade in min ansökan om körkortstillstånd och ansökan om att ha pappa som handledare, typ den 22:a eller 23:e december... Det var på håret, och jag hoppas verkligen att vi slipper den där kursen. Vad jag vet stod det ingenting om det i papprerna som kom tillbaka, så jag verkar slippa iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jag genomled en sådan här kurs i torsdags, och även om den var något bland det tråkigaste jag fått genomlida så var det ändå rätt givande. Iallafall om man vill ha tips som både elev och handledare. Dessutom så har hela den här kursen ingått i den här "nollvision"-saken vägverket vill nå... Som infrias först då bara 200 dör i trafiken på ett år. (inte som mycket NOLLvision över det tycker jag.) Dessutom så vet ni väll att från och med oktober detta år så kommer det komma ett ny del i provet när man vill ta körkort - nämnligen ekonomisk körning Tror att det var så iallafall. "EcoDriving" kallades det. Dessutom så kommer den praktiska och teoretiska biten slås ihop till ett prov. Kan du berätta lite i "detalj" typ hur det var och vad man gjorde och så? satt man bara helt tyst och stilla och dom som hade de där stog och snacka, eller va man tvungen och göra nåt prov, eller svara man på en massa frågor.. eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts