xboxhalo Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Halloj alla där ute, jag vet att många kanske tycker att jag har sökt dåligt men jag har verkligen försökt och utan framgång. Det jag undrar är om några/nån skulle kunna rada upp alla ställen man kan köpa i SA. Det skulle även vara väldigt snällt om man i sånna fall kan skicka med en karta. Men kartan är inte det viktigaste!! Tacksam för snabbt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Här! http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/SA_map_safe2.PNG Kolla här om du vill ha en karta av något slag. Redigerad 15 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xboxhalo Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Tack, tack, men det jag var ute efter var mer Butiker och Affärer och andra ställen som man kan tjäna pengar på. Kanske skulle skrivit det i texten! Redigerad 15 februari, 2006 av xboxhalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts