Cyper Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Som frågan lyder. Min är nog bayside Marina. Ligger på ett så läckert ställe. Dom stora gruna kullarna och själv by'n, speciella hus där. Sen ser man av den söta staden San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Palomino Creek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Palomino Creek. Gillade Palomino Creek förut.. Brukade alltid köra fyrhjuling där som finns I mitt garage. Sen kan man ju få en hora till Hanky Panky Point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Palomino Creek. Det är något speciellt med det stället, så mystiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Det finns tyvärr inget vackare ställe än Angel Pine. Nära till havet och till dte mörka skogarna runtom. Mount Chiliad alldeles brevid också. Vackert namn med. Nej självklart hamnade rösten på Angel Pine. Älskat det stället sen jag var där första gången. Redigerad 15 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Angel Pine, samma orsak som den förre killen skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Gillar rätt många byar men vota på Bayside för alla båtar och sånt. Gillar även Fort Carson med alla Motell och grejer brukar låtsas att ja sover över där :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts