P-C Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Köpte det i Kina.. ska bara Chippa mitt PS2 och börja lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Ye, chippat nu och har kört SOTC i nio timmar. Har bara klarat en colossus dock Hittar inte nästa. Coolt spel iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Abo?! Jag klarade spelet på nio timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Ehm jag klarade det på 5 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag är väl bara sämst :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag är väl bara sämst :3 Jag kan säga att det blir värre andra gången. Har spelat det 1 timme och har bara sänkt 3 kolloser Jag tror jag hade sänkt ungefär 5 st första gången jag lirade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Behöver hjälp med den 9:e kolossen, det är sköldpaddan vid geissrarna. Jag vet hur jag får omkull men sen vet jag inte hur jag ska komma upp på dens huvud. Eller ska man bara använda pilbågen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Behöver hjälp med den 9:e kolossen, det är sköldpaddan vid geissrarna. Jag vet hur jag får omkull men sen vet jag inte hur jag ska komma upp på dens huvud. Eller ska man bara använda pilbågen? Du ska Låta han ställa sig på en utav geissrarna, när han börjar vicka upp så han bara står på 2 ben ska du skjuta på foten så den viker sig, sen har han fallit omkull och voila Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Du ska Låta han ställa sig på en utav geissrarna, när han börjar vicka upp så han bara står på 2 ben ska du skjuta på foten så den viker sig, sen har han fallit omkull och voila Den delen fattar jag, men sen hinner jag aldrig upp till dens skalle. Vilken väg tog ni upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Jag klättrade upp på hans mage till jag kom så högt upp som möjligt (där jag kunde hålla fast). När han reste sig upp hoppade jag upp på ryggen, sprang till svansen och sedan längst ryggraden till huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Jag klättrade upp på hans mage till jag kom så högt upp som möjligt (där jag kunde hålla fast). När han reste sig upp hoppade jag upp på ryggen, sprang till svansen och sedan längst ryggraden till huvudet. Ok, tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Klarade precis den sista kolossen på Time-Attack. Provade på att möta den första kolossen med alla hjälpmedel jag fått. Dödade honom först genom att skjuta en Flash-Arrow i huvudet så han förlorade halva livet. Sen klättrade jag lätt upp och högg gonom en gång, vilket var allt som behövdes med alla styrke-förbättrande saker jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Behöver lite hjälp med den 12:e colossen (den som flyter runt i vattnet). Jag har förstått att man ska upp på högre höjder men jag vet inte vart. Är det dem små öarna i vattnet man ska komma upp på eller är det den stora bron? Har försökt det mesta, är det någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Colossus? Såklart det påminner om Zelda då namnet är hämtat från den stora öknen i "The Legend of Zelda: Ocarina of Time". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Ber om ursäkt för att jag drar upp en tråd äldre än Prinsessan Lillian, men jag har en liten fråga här. Håller spelet länge, eller spelar man ut det på en kvart? Värt en spelomgång till? Vad gör man mellan alla olika kolosser? Är det en lång väg att rida mellan dem? Går det att utforska miljön? Om man älskade God of War, gillar man troligtvis det här då också? Oj, nu blev det visst mer än en fråga, men är man på g så är man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Ber om ursäkt för att jag drar upp en tråd äldre än Prinsessan Lillian, men jag har en liten fråga här. 1. Håller spelet länge, eller spelar man ut det på en kvart? Värt en spelomgång till? 2. Vad gör man mellan alla olika kolosser? Är det en lång väg att rida mellan dem? Går det att utforska miljön? 3. Om man älskade God of War, gillar man troligtvis det här då också? Oj, nu blev det visst mer än en fråga, men är man på g så är man 1. Det håller väldigt länge, varje colossus måste besegras på ett speciellt sätt och ibland finns det flera sätt att klara dom. Plus att det är så kul att man nästan gärna kör om det några gånger. 2. Man rider på sin häst, checkar läget, beundrar landskapet. Du kan rida vart du vill, när du vill. 3. God of War är ju mer hacka-allt-i-din-väg. I SOTC så använder du bara svärdet två-tre gånger per colossus på deras weakspots. Men, det är lite samma känsla när man springer genom vackra miljöer och så men annars inte. Men jag rekomenderar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Tack, det blir nog ett köp . Gillar äventyrs spel. Det kanske har några år på nacken, men det verkar storslaget och mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Tack, det blir nog ett köp . Gillar äventyrs spel. Det kanske har några år på nacken, men det verkar storslaget och mycket bra. Mycket bra sammanfattning av spelet. Inget slår känslan av när man ser första kolossen första gången. Jag blev helt andlös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 Inget slår känslan av när man ser första kolossen första gången. Jag blev helt andlös. Jag blev rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Inget slår känslan av när man ser första kolossen första gången. Jag blev helt andlös. BUMP BUMP Sista var värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts