Invictus Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Dr. Philprah :The Colossus Whisperer En kul video. Edit: kanske borde säga spoilervarning efter som coloss #2 är med. Redigerad 23 februari, 2006 av Invictus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Dr. Philprah :The Colossus Whisperer En kul video. Edit: kanske borde säga spoilervarning efter som coloss #2 är med. Har sett den . Det finns en annan också med koloss nr 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Har sett den . Det finns en annan också med koloss nr 1. Nice, har du länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Köpte ICO istället. Ska snart testa spelet. Är det någon annan som har ICO? Hur bra är spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Köpte ICO istället. Ska snart testa spelet. Är det någon annan som har ICO? Hur bra är spelet? Har demot och av det jag har sett är spelet riktigt nice, ska köpa hela så fort min ekonomi blir stabilare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Detta spelet går väl bara ut på att döda stora jättar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Detta spelet går väl bara ut på att döda stora jättar? Ja. Finns inga andra fiender. Bara rida runt i ett land och hitta 16 stora kolossor som man ska döda. And I love it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ja. Finns inga andra fiender. Bara rida runt i ett land och hitta 16 stora kolossor som man ska döda. And I love it Okey, jag såg det när jag kollade på kontroll och då värkade det väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hur skulle ni betygsätta spelet? Funderar på att investera i det. Verkar ganska intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Sätter personligen på en stark 9:a till spelet. En absolut unik spelkänsla, liknar verkligen inget annat, och en skön atmosfär. Man rider runt över vackra vattenfall, grässlätter och öknar på jakt efter dessa stora bestar och grafiken är alltjämt underbar. Adrenalkicken man får är även den unik på sitt egna lilla sätt. Investera min käre vän, och tag ditt svärd. Ty dessa bestar slåss till den sista blodsdroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Fick det i onsdags, har spelat hela dagarna nu är jag på sista kolossen, och han är inte världens lättaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Nog fins det nöjsamma bossar i MGS-serien, men de klår inte bestarna i RE4. Tycker du verkligen att bossarna i RE4 klår striden med Psycho Mantis? ------------------- Ska köpa det till sommaren kanske, min budget just nu tillåter bara ett stort inköp, och det blir definitivt Hitman: Blood Money. Men till sommaren så ska det dödas kolosser. Visst finns det till PS2? Redigerad 1 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Visst finns det till PS2? Shadow of the Colossus finns endast till PS2, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Shadow of the Colossus finns endast till PS2, ja. Ok, tack. Redigerad 1 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Klarade spelet för någon vecka sedan och jag kan säga att slutet är lika bra som God of War´s, om inte bättre Ps. tog flera timmar att klura ut hur man skulle göra på sista kolossen, men det var bara roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Klarade det imorse, då jag nog spenderat ca 4-5 timmar sammanlagt för att klura ut hur jag skulle klara sista kolossen. Men till ni som klarat det har jag en fråga: Finns det flera slut, eller? Om man lyckas döda alla vakter samt stenmask-mannen när man är kolossen kan man väl inte dö. Eller om man lyckas hålla sig kvar tillräckligt länge för den där vinden inte ska dra ner en i vattnet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Klarade det imorse, då jag nog spenderat ca 4-5 timmar sammanlagt för att klura ut hur jag skulle klara sista kolossen. Men till ni som klarat det har jag en fråga: Finns det flera slut, eller? Om man lyckas döda alla vakter samt stenmask-mannen när man är kolossen kan man väl inte dö. Eller om man lyckas hålla sig kvar tillräckligt länge för den där vinden inte ska dra ner en i vattnet?! Jag klarade också spelet nyss, jag vet inte riktigt om det där med flera slut men... The Endgame We’re not going to spoil any spoilericious surprises of the endgame, save to say that the two sequences here, while allowing you to control yourself, apparently aren't "winnable." There's not much you can do to affect the outcome of the game, so if something seems really hard to avoid, it probably is. After beating the game for the first time, and watching through to the end of the credits, you'll be rewarded with two new game modes: Hard mode and Time Attack mode. Completing either of these will allow you to unlock new items and weapons for your character. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Klarade det imorse, då jag nog spenderat ca 4-5 timmar sammanlagt för att klura ut hur jag skulle klara sista kolossen. Men till ni som klarat det har jag en fråga: Finns det flera slut, eller? Om man lyckas döda alla vakter samt stenmask-mannen när man är kolossen kan man väl inte dö. Eller om man lyckas hålla sig kvar tillräckligt länge för den där vinden inte ska dra ner en i vattnet?! Jag har klarat det och:det finns inget annat slut. Det är meningen att man ska födas på nytt (med horn som ICO också har?! undrar om det är ICO man blir, för i såfall är det en koppling emellan spelen) Redigerad 5 mars, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag har klarat det och:det finns inget annat slut. Det är meningen att man ska födas på nytt (med horn som ICO också har?! undrar om det är ICO man blir, för i såfall är det en koppling emellan spelen) Jo men Han får ju Hornen när han blir kolossen typ, så det kanske är som du säger en sammankoppling mellan spelen Men för er som har klarat spelet, vilken koloss tyckte ni var svårast/lättast eller helt enkelt roligast att slåss mot? Den lättaste tyckte jag var den första och den svåraste såklart sista. Det var en Koloss jag nästan tyckte var lite äcklig och det var ... den fjärde kolossen, jag vet inte varför, men den var så himmla äcklig. Såg ut som ett stort skelet så jag skrämdes ju nästan av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag tyckte att den lättaste var sjätte och svåraste den sista den femtonde var i och för sig rätt svår att klura ut den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts