ZcruweN Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) This is some weird shit man, jag har redan klarat spelet en gång för längesen, innan det kom ut och jag har börjat om igen men jag har totalt glömt bort hur man ska döda en speciel kolloss *La Spoiler* Kollossen som klättrar på väggar och har sina känsliga punkter på magen, how da fuck ska man döda han? La detta till spoiler för det avslöjar ju litegrann *end of spoiler* Redigerad 19 februari, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 This is some weird shit man, jag har redan klarat spelet en gång för längesen, innan det kom ut och jag har börjat om igen men jag har totalt glömt bort hur man ska döda en speciel kolloss *La Spoiler* Kollossen som klättrar på väggar och har sina känsliga punkter på magen, how da fuck ska man döda han? La detta till spoiler för det avslöjar ju litegrann *end of spoiler* Du ska: Lura upp kolossen en bit upp på väggen, klicka på X för att vissla så han kommer, sen när han klättrat upp skjuter du honom på två av hans fötter så han brakar ner. Då hoppar du snabbt ner, hoppa via sprickan i väggen annars hiner man knappt, och spring upp och hugg honom i magen!. * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Du ska: Lura upp kolossen en bit upp på väggen, klicka på X för att vissla så han kommer, sen när han klättrat upp skjuter du honom på två av hans fötter så han brakar ner. Då hoppar du snabbt ner, hoppa via sprickan i väggen annars hiner man knappt, och spring upp och hugg honom i magen!. * Hokay thx mate, hade totalt glömt bort hur man skulle göra på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Har precis fällt den elfte kolossen och diggar verkligen detta spelet. En spelupplevelse som inte är lik någon annan och adrenalinkicken man får är helt grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Har precis fällt den elfte kolossen och diggar verkligen detta spelet. En spelupplevelse som inte är lik någon annan och adrenalinkicken man får är helt grym. Indeed Jag klarar 2/dag, har klarat 6 hittils. (Något geni som vet hur länge jag haft spelet?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Indeed Jag klarar 2/dag, har klarat 6 hittils. (Något geni som vet hur länge jag haft spelet?) Daadaam! 3 dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Indeed Jag klarar 2/dag, har klarat 6 hittils. (Något geni som vet hur länge jag haft spelet?) 4! Nu är klockan över 00:00 så du borde ha dräpt två till! Jag sitter och spelar på en stol med hjul och då finner jag mig själv helt plötsligt ca en halvmeter från tv:n när jag klättrar upp för en koloss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Hur mycket kostar de i affärn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) 599 kr på GAME, men jag hade 100 kr rabatt med Aftonbladet så det blev 499. Klarat 7 st nu, den åttonde hade 2 mm liv kvar när den dödade mig så jag orkade inte spela om. Får klara den senare. 3cI17: Klarade den åttonde, kewl. Redigerad 20 februari, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 20 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Beställde från spelbutiken idag, hoppas att jag får det imorgon, men jag tror mer på onsdag eller senast torsdag (stod 1-2 arbetsdagar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Klarade precis av spelet . Jag tänker inte nämna några spoilers så ni kan läsa detta inlägg utan problem. Men ett riktigt bra slut var det och jag kan säga att jag gjorde korstecknet när jag såg slutbossen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Klarade precis av spelet . Jag tänker inte nämna några spoilers så ni kan läsa detta inlägg utan problem. Men ett riktigt bra slut var det och jag kan säga att jag gjorde korstecknet när jag såg slutbossen. Själv klarade jag precis av nr. 12. (Den store "sköldpaddan") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) ... Redigerad 22 februari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Hoklay need help again, har fått hjärnsläpp och har totalt glömt bort hur man dödar Sandmasken, kommer inte ihåg hur fan man skulle göra på den jäveln, dom som går på 2 eller 4 ben kommer jag ihåg ganska lätt hur man ska göra på men det är just det att denna har jag fått totalt hjärnsläpp på hur man ska göra med, need help again ookey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Jag funderar på att köpa detta spel. Är det värt att köpa? Vad är mer bra än de stora kolosserna? Redigerad 22 februari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Hoklay need help again, har fått hjärnsläpp och har totalt glömt bort hur man dödar Sandmasken, kommer inte ihåg hur fan man skulle göra på den jäveln, dom som går på 2 eller 4 ben kommer jag ihåg ganska lätt hur man ska göra på men det är just det att denna har jag fått totalt hjärnsläpp på hur man ska göra med, need help again ookey? ->Spring runt i cirklar med Agro och få masken att jaga dig, då tar du fram bågen och försöker träffa maskens öga som nätt och jämt dyker upp i sanden samtidigt som den jagar dig, Får du in en träff åker masken in i väggen och symbolen dyker upp på den. Du kan behöva göra samma sak några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 (redigerad) Hoklay need help again, har fått hjärnsläpp och har totalt glömt bort hur man dödar Sandmasken, kommer inte ihåg hur fan man skulle göra på den jäveln, dom som går på 2 eller 4 ben kommer jag ihåg ganska lätt hur man ska göra på men det är just det att denna har jag fått totalt hjärnsläpp på hur man ska göra med, need help again ookey? Den här länken kan vara användbar. http://www.gamespot.com/features/6135919/index.html Jag har tjuvtittat på alla bestarna och måste säga att jag är imponerad. Edit: I'm das snigel. Länken kan ändå vara bra för dem som behöver hjälp i spelet. Redigerad 22 februari, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Jag funderar på att köpa detta spel. Är det värt att köpa? Vad är mer bra än de stora kolosserna? Den vackra världen som tar ett bra tag att utforska, atmosfären, och sen får vi inte glömma bort hästen Agro som är skojj att rida runt på mm . Du borde köpa spelet, går ju alltid att lämna tillbaka det om du inte skulle uppskatta spelet lika mycket som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Själv klarade jag precis av nr. 12. (Den store "sköldpaddan") Gillar verkligen när den ramlar omkull. Det blir ett sånt himla härligt "baraabaaaam" nästan som i Sagan om Ringen. Och så det sköna "boooom" när den slår i marken sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Gillar verkligen när den ramlar omkull. Det blir ett sånt himla härligt "baraabaaaam" nästan som i Sagan om Ringen. Och så det sköna "boooom" när den slår i marken sen! Jepp=) Jag flyttade ner min PS2:a till vardagsrummet idag, där jag har en widescreen-TV. TV'n klarade av 60hz och 16:9-formatet, och vilken skillnad det blev grafiskt. Jag rekommendera alla som har en wide-screen-TV att flytta PS2:an dit medan ni kör igenom SotC. Skillnaden blir större än man tror. Vissa vanliga TV-apparater har ju en 16:9-switch, använd den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts