jerrko Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jag har väntat på detta spel sen det släpptes i USA och nu har det äntligen kommit hit! (i en speciaalutgåva dessutom med massa extra-grejer för att vi fick vänta så länge) Någon mer som ska köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Spelade det förut när det släpptes i USA, gillade det inte så mycket... det påminner lite om Zelda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Spelade det förut när det släpptes i USA, gillade det inte så mycket... det påminner lite om Zelda. Men Zelda äger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Skulle lätt köpt det om jag hade mer pengar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Förbokade det för länge sedan, hämtade ut det idag Hade tur att få 100 spänn rabatt & en T-shirt. Men nu ska jag lira 4-life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Hehe vadan all denna uppståndelse för? Ja jag har spelet och ja jag har klarat ut de för längesen Tyckte det var för mkt som var så lika i spelet, lite små drygt med denna stora värld, OCH man är helt ensam i denna värld med sin häst Agro, men annars var det väl ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta-4-Life Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ska nog köpa det så snart jag fått min data grym story, men däremot trååkigt att vara ensam i hela spelet. eller kommer det nån förutom hästen? magiskt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ska nog köpa det så snart jag fått min data grym story, men däremot trååkigt att vara ensam i hela spelet. eller kommer det nån förutom hästen? magiskt spel Det finns inte ens till pc ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag kan säga såhär jag tyckte spelet var bra i början, men det vart lite överdrivet i slutet, liksom PLZ kunde dom åtminstone inte kunnat göra mer RPG liknande av det t.ex Man är denna karaktär och du börjar som vanligt men sen så ska man ta sig till en stad och storyn utförs sedan av befolkningen där t.ex dom säger att en koloss har förstört nått för dem och man måste döda den und so weiter och att man kan möta andra varelser typ. Man vart nästan lite ensam i det spelet men ändå, det är så otroligt välgjort och sååååå vackert, skön grafik och musiken passar in som bara den. Det är ju ett ganska välgjort spel ändå men ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Köpte spelet idag men har inte hunnit spela något ännu. Imorgon ska jag dock spela och fälla kolosser för glatta livet. Har stora förhoppningar på detta spel, jag har känt att jag börjat få svårt att leva mig in i spel nu på senare tid. Om spelet visar sig vara riktigt bra så köper jag kanske Ico som kommer i nyutgåva. Men det blir efter Black. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ska köpa det inom de närmaste dagarna. Sparade till en annan sak men den kan vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Spelat fick 4 av 5 respektive 5 av 5 i betyg av SVT's "Kontroll". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ska köpa det imorgon! Och snälla ingen får avslöja någonting ifrån spelet. Vill uppleva spelet själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Köpte spelet på Game idag. Fodralet är helt underbart, förhoppningsvis är spelet också det. Sen fick jag även en SotC-tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Jag tror att jag väntar med att köpa Shadow of the Colossus tills det sänks i pris. Dessutom så ska jag köpa en hel del andra spel under året. Exempelvis så ska dyra pengar bekosta inköp av Zelda: Twilight princess, The Godfather Hitman: Blood Money och Final fantasy XII. Möjligtvis ska jag försöka få tag i ICO också, då jag missade det sist det var tillgängligt. Att jag köper alla de nämnda spelen tvivlar jag på, men några av dem kommer att finnas i min ägo före dess att Bush atombombar mig, är ändock mina planer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Har just klarat storyn, Tycker att spelet är hur härligt som helst och slutet är helt fantastiskt Ingen Playstation 2 ägare bör missa detta höjdarspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 4/16 klara Jag tar det lite lungt och försöker inte klara det alltför snabbt. Det är lungt dom roligaste bossarna efter Metal Gear Solids bossar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Det är lungt dom roligaste bossarna efter Metal Gear Solids bossar. Nog fins det nöjsamma bossar i MGS-serien, men de klår inte bestarna i RE4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Nog fins det nöjsamma bossar i MGS-serien, men de klår inte bestarna i RE4. El Gigante och sjöormen i all ära, men de slår inte Hydra eller Metallkentauren i God of War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Psycho Mantis pawnh4xx4r alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts