Jump to content

Shadow of the Colossus

jerrko
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kan säga såhär jag tyckte spelet var bra i början, men det vart lite överdrivet i slutet, liksom PLZ kunde dom åtminstone inte kunnat göra mer RPG liknande av det t.ex

Man är denna karaktär och du börjar som vanligt men sen så ska man ta sig till en stad och storyn utförs sedan av befolkningen där t.ex dom säger att en koloss har förstört nått för dem och man måste döda den und so weiter och att man kan möta andra varelser typ.

Man vart nästan lite ensam i det spelet men ändå, det är så otroligt välgjort och sååååå vackert, skön grafik och musiken passar in som bara den.

Det är ju ett ganska välgjort spel ändå men ja :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte spelet idag men har inte hunnit spela något ännu. Imorgon ska jag dock spela och fälla kolosser för glatta livet. Har stora förhoppningar på detta spel, jag har känt att jag börjat få svårt att leva mig in i spel nu på senare tid. Om spelet visar sig vara riktigt bra så köper jag kanske Ico som kommer i nyutgåva. Men det blir efter Black. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att jag väntar med att köpa Shadow of the Colossus tills det sänks i pris. Dessutom så ska jag köpa en hel del andra spel under året. Exempelvis så ska dyra pengar bekosta inköp av Zelda: Twilight princess, The Godfather Hitman: Blood Money och Final fantasy XII. Möjligtvis ska jag försöka få tag i ICO också, då jag missade det sist det var tillgängligt. Att jag köper alla de nämnda spelen tvivlar jag på, men några av dem kommer att finnas i min ägo före dess att Bush atombombar mig, är ändock mina planer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor