jaeger Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Har någon tips på bra och billiga högtalare? De ska helst ligga under 500-600 spänn. De ska vara bra, snygga, och inte låta som de inbyggda högtalarna i bärbara datorer. Fan vad jag hatar sånt ljud. Go on, tipsa! Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Varför inte ta en titt själv?^^ 2.1 5.1 Redigerad 15 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Logitech Z-5500! perfekt till stationära datorer. baslådan väger som in i helvete och allt kostar ofta över 3000 spänn, men jäklar vilket ljud! kanske lite överdriven, men vill du äga alla på lanpartyt så är det ett måste! självklart äger man själv ett exemplar. Redigerad 15 februari, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Själv har jag ett par såna här. Redigerad 15 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Äh! dom är alldeles för mesiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Tsss... Lyssna på det här då. Stänger av och på basen för att man ska kunna höra skillnaden. Det känns på hela övervåningen när jag använder dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jo... Visst, dom är inte dåliga, men titta här: Z-3e: Baselementet: 23 W rms. Total toppeffekt: 80 W. Total uteffekt: 40 W rms. Z-5500: Baselement — 188 W rms. Total toppeffekt: 1 010 W. Total uteffekt: 505 W rms. Jag fnissar lite smått medan grannarna knackar på fönsterrutan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Själv har jag ett par såna här. jag med de räcker bra med dom. Redigerad 16 februari, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Logitech Z-5500! perfekt till stationära datorer. baslådan väger som in i helvete och allt kostar ofta över 3000 spänn, men jäklar vilket ljud! kanske lite överdriven, men vill du äga alla på lanpartyt så är det ett måste! självklart äger man själv ett exemplar. Slälv har jag lillebrorsan Logitech z560. Tror uteffekten ligger på 400 typ. Räcker gott. Har aldrig provat att höja till max, är rädd att huset ska skaka sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Logitech Z-5500! perfekt till stationära datorer. baslådan väger som in i helvete och allt kostar ofta över 3000 spänn, men jäklar vilket ljud! kanske lite överdriven, men vill du äga alla på lanpartyt så är det ett måste! självklart äger man själv ett exemplar. Men... Han skrev ett pris i posten. Och det var långt ifrån 3000spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Som nån annan sagt: logitech z3 really is the shit! 700 spänn. Sehr preiswert. har svårt att tro att man kan få finare högtalare för det priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Men... Han skrev ett pris i posten. Och det var långt ifrån 3000spänn. Jag vet, men jag kunde ju inte missa en chans att skryta... Och sen så är det det mest bästa högtalarsystemet om man vill störa grannarna, något som jag tycker är oerhört kul, eftersom dom inte får klaga (bor i villa). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts