Moroni_Family Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Ett namn. Chuck Norris. Han är hårdast. Det är hans tårar som botar cancer, inte Segals. ha! Segal är en fjolla. Chuck Zito tar Chuck Norris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Chuck Zito tar Chuck Norris! Nog. Han är med i Oz. Något mer? Norris har smiskat röv i flera decenier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Nog. Han är med i Oz. Något mer? Norris har smiskat röv i flera decenier. Jag pratar inte om hur många filmer och serier. Jag pratar om dem skulle mötas i en fight. Chuck Zito slog ner Jean Claude van damme för några årsen. Ett slag och ner i golvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Det aboslut sämsta inom filmvärlden måste va' action-rullar med Steven Seagal. Är det sämre än Uwe Bolls filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Jag pratar inte om hur många filmer och serier. Jag pratar om dem skulle mötas i en fight. Chuck Zito slog ner Jean Claude van damme för några årsen. Ett slag och ner i golvet. Och? Vi snackar film. Vi snackar DÅLIGA filmer. Vi snackar smörja som Chuck Norris har vart med i. Hans smörja slår alla med hästlängder. Även Segal och Van Damme skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Skräck och action som inte är tillräckligt usla för att vara roliga, men samtidigt så usla att man tror att det är en illa genomförd parodi på hela genren. Amerikanska collegefilmer, typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Det fattas en del alternativ... Nullvote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Skräck kan vara jäkligt underhållande, men jag brukar få för mig att det står folk med yxor utanför fönstret, så jag föredrar dom andra genrerna mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Fantasy av de där alternativen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Alltså klarar inte av massa jävla B-sci-fi. Men vissa prylar går dock hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Skräck. no doubt. (jag är alldeles för feg för sånt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Om det hade varit en omröstning om bästa genren hade jag undrat varför porr inte är med. Är förövrigt en jävla massa genrer borta. Gammal tråd, jaja, men ändå. Sci-fi är bra. Fantasy är bra. Komedi är bra. Skräck är bra. Action är bra. Beror väl helt och hållet på filmerna i sig, att säga att en hel genre suger är ganska svårt (det är lätt, men man bör inte säga det förrän man har sett alla filmer i hela världen). Romantiska komedier brukar dock vara något jag inte gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Skräck är nog det sämsta genre som någonsin har hittats på. Edit: Damn såg nu att jag den topicen var senast postad i Feb 06. Redigerad 30 mars, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Men snälla, äventyr suger allt här "Shut up and suck" Null vote : Äventyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 ,inget är egentligen dåligr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vote: SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 1. Science Fiction, därför att den mesta SF:en suger, förutom Star Wars i princip 2. Skräck, därför att jag inte gillar att bli rädd. Å andra sidan finns det ju annan skräck som jag gillar, gore-filmer och så vidare. Röstade dock på skräck. Look at me, I'm different! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Fantasy och Science Fiction. Hatar sånna jävla kjedjefilmer! Sen är väl vissa av Steven Ciggars filmer lite väl overkliga men oftast hårda som sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Det blir en Null Vote här. Du har inte ens med Drama . Det sämsta som finns är smöriga romantiska dramakomedier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Det blir en Null Vote här. Du har inte ens med Drama . Det sämsta som finns är smöriga romantiska dramakomedier. Enligt dig, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts